رقابت های ایت بال و اسنوکر انفرادی آقایان نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور در ارومیه با مشخص شدن قهرمان به پایان رسید.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در نخستین دوره جشنواره ورزش های بیلیاردی که در ارومیه برگزار می شود نمایندگان فارس و خوزستان قهرمان مسابقات انفرادی آقایان شدند.در رقابت های اسنوکر شش توپ عصر پنج شنبه، احسان حیدری نژاد از خوزستان موفق شد ۶ بر یک بابک رستمی از کرمانشاه را شکست دهد و بعنوان قهرمانی نخستین دوره جشنواره ورزش های بیلیاردی دست پیدا کند.
اما در دیدار رده بندی حامد ذره دوست از گیلان بر محمد لب آبی از تهران غلبه کرد و سوم شد.

اما در رقابت های ایت بال انفرادی، علیرضا وهاب از فارس ۱۰ بر ۷ حسن زراعتگر از بوشهر را شکست داد و قهرمان شد و در پیکار رده بندی آرمین محمودی از کردستان ۶ بر ۳ احسام بهنام از فارس را شکست داد و سوم شد.

این مسابقات در رده پیشکسوتان و تیمی ادامه دارد و روز شنبه با مشخص شدن قهرمانان این بخش به پایان خواهد رسید.

نخستین دوره جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار بانو و آقا از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبيل، البرز،ايلام ،بوشهر،تهران،خراسان رضوی، خوزستان، خراسان جنوبي، چهارمحال و بختياري، زنجان، فارس ، قزوين ، كردستان، كرمانشاه ، كهگلويه و بوير احمد، گيلان، گلستان ،لرستان ، منطقه آزاد ارس،مازندران، مرکزی ،هرمزگان و همدان ۳۱ تیر ماه تا هشتم مردادماه در حال برگزاری است.

گزارش: سینا افشاریان | عکاس: علی غیور

48

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =