رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور مجوز احداث استادیوم پنج هزار نفری برای شهرداری اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ذکی الله خوشبخت در آیین بهره برداری از عمارت شهرداری اردبیل تصریح کرد: این مجوز از سوی شورای شهر صادر شده و امید می رود شهرداری طی سال های آتی نسبت به ساخت این مجموعه اقدام کند.

وی افزود: علاوه بر این شورای شهر مجوز انتقال بازار آهن فروشان اردبیل را نیز صادر کرده که لازم است با واحدهای مستقر در بازار توافقاتی صورت گرفته و نسبت به انتقال بازار اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به تصویب انتقال پایانه اردبیل و همچنین مشاغل مزاحم به خارج از شهر نیز اشاره و اضافه کرد: در طول دوره سوم شورا ۱۲ هزار پروانه و در دوره چهارم شش هزار پروانه صادر شده است.

خوشبخت به کاهش درآمد شهرداری به دلیل کاهش سهم پروانه های صادره اشاره کرد و گفت: علاوه بر این در چهار سال گذشته میزان تولید زباله در اردبیل کاهش یافته است.

وی به افزایش سرویس های بهداشتی و سه ایستگاه آتش نشانی مطابق با تقاضای مردم و نیاز شهر اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این یک پارک بانوان احداث شده و احداث پارکی دیگر در دستور کار شهرداری اردبیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل مهمترین نیاز توسعه شهر را حضور بخش خصوصی دانست و گفت: به منظور جذب مشارکت بخش خصوصی ۱۴۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

خوشبخت همچنین به ضرورت ارتقا زیرساخت های گردشگری اردبیل اشاره و تاکید کرد: یکی از مهمترین محورهای توسعه شهر اردبیل، گردشگری است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =