یکپارچه سازی اکران ها در مناسبتها رویکرد اصلی سازمان است

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، یکپارچه سازی اکران های شهری در مناسبت ها را رویکرد اصلی سازمان بیان کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز حسین عطایی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در جلسه مشترکی که بین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی شهرداری کرج با سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد، حضور یافت و با تاکید بر حذف آلودگی و زوائد بصری شهر اظهار داشت: با یکپارچه سازی و مدیریت ساماندهی سازه های تبلیغاتی آرامش روحی و روانی شهروندان فراهم خواهد شد.
عطایی با اشاره به تشکیل دبیرخانه ستاد هماهنگی برنامه دهه فجر گفت: با ایجاد طرح یکسان سازی در شهر و با همدلی و هماهنگی بین نهاد های فرهنگی می توان در خصوص مقدمات استقبال از ایام با شکوه دهه فجر به بهترین نحو برنامه ریزی و به هدف نهایی در خصوص رضایتمندی شهروندان و تاثیر گذاری بر روی آنها در این زمینه رسید.
این مسئول به حذف سازه های تبلیغاتی از سوی سازمان اشاره کرد و اذعان داشت: با مدیریت جایگزینی بنرهای فرهنگی به جای سازه های تبلیغاتی نیز می توان تا حدی آرامش را در بین شهروندان ایجاد کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =