اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی ضروری می باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : برای اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رعایت قانون، تسهیل در امور و رفع موانع تولید ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ، سیامک سلیمانی دشتکی  در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: واگذاری و راه اندازی شهرک های صنعتی با مدیریت بخش خصوصی در این استان در قالب بسته های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران ارائه می شود.
وی افزود: تمامی بانک ها موظفند تمامی مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد، استفاده از ظرفیت کامل کارخانجات نیمه فعال و راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه تمام اجرایی کنند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: برای اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رعایت قانون، تسهیل در امور و رفع موانع تولید ضرورت دارد.
حبیب الله وفایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه اهتمام به ضوابط قانونی از مهمترین معیارهای مصوبات این ستاد است، تصریح کرد: .هیچ ارگانی مجاز نیست خلاف قانون مصوبه ای در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و یا سایر کارگروه های مرتبط در چهارمحال و بختیاری داشته باشد.
فاطمه دوستی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری نیز از فعالیت و تشکیل کمیته تسهیل و شتاب دهی به کسب و کار بانوان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان  گفت: در راستای توجه به بانوان استان مقرر شد اواخر بهمن امسال همایش توسعه کسب و کار زنان در حوزه آی. تی و 14 اسفند سال جاری همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن همایش "ایده شو" به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =