خدمات شهری باید منطبق با نیاز شهر باشد

شهردار اردبیل گفت: با توجه به گستردگی فضای شهر و افزایش مطالبات مردمی، ضروری است خدمات شهری منطبق با شرایط روز و نیاز شهر به شهروندان ارایه شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در نشست مشترک با عوامل و مسئولان خدمات شهری که در سالن جلسه معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل برگزارشد، تصریح کرد: به منظور ارتقای خدمات شهری ضروری است روند ارایه خدمات به روزتر شده و منطبق با شرایط روز و مطالبات مردم باشد.

وی با بیان این که در ارایه خدمات شهری باید هدف و برنامه ای جامع و مشخص داشته باشیم گفت: بهره‌گیری از رویکردی جدید می‌تواند سطح ارایه خدمات شهری را ارتقا داده و بهبود بخشد.

شهردار اردبیل ادامه داد: افزایش دستفروشان، وانت های میوه فروشی در سطح شهر، متکدیان و ساخت وسازهای غیر مجاز از جمله معضلات شهری است که در صورت عدم ساماندهی این مشکلات، شهر دچار آسیب های جدی خواهد شد و مسئولین خدمات شهری باید اهتمام جدی و تلاش کافی برای حل این معضلات داشته باشد.

لطف‌اللهیان ضمن قدردانی از تلاش عوامل خدمات‌شهری و با بیان این که خدمات ارایه شده در شهر برای شهروندان قابل لمس است، گفت: به منظور افزایش رضایت‌مندی شهروندان از خدمات شهری، فرآیند این خدمات باید اصلاح شده و انضباط شهری در دستور کار قرار گیرد .

وی افزود: با توجه به افزایش سطح مطالبات مردمی و نیاز شهرها در تمامی حوزه‌های خدمات شهری، چنانچه با روال عادی پیش رویم بالطبع با نارضایتی شهروندان مواجه خواهیم شد.

لطف اللهیان گفت: تعداد بیشتری از وظایف خدمات شهری به بخش خصوصی واگذار شده که با نظارت مستمر می‌توانیم سطح خدمات ارایه شده را ارتقا دهیم.

شهردار اردبیل با تاکید بر این که در راستای احقاق حقوق شهروندی و با نظارت های مستمر پیگیر ارتقا خدمات هستیم، تصریح کرد: امید است با تلاش مسئولین در سال های آتی شاهد ایجاد تغییرات مطلوب همراه با ایجاد شهری سالم باشیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =