در ۲۱ آذرماه، اخباری که درباره تنش شهردار تهران با اعضای شورای شهر در صبحانه کاری مشترک اتفاق افتاد، بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به رفتارهای احمدی‎نژاد در مجمع به روایت یک شاهد عینی اختصاص داشت. در این سرویس ماجرای خواندنی پاسخ تند امام به هاشمی‌رفسنجانی درباره نامه عزل مرحوم منتظری هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس پاسخ این سوال هم برای مردم مهم بود: چرا خبری از هواداران انبوه احمدی‎نژاد نیست و مردم دورش را نمی‎گیرند؟

در سرویس اقتصادی مخاطبان خواستند بدانند با کمتر از ۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ همچنین خبری درباره شدت زلزله احتمالی تهران بازدید زیادی داشت. در این سرویس نرخ‌گیری از چلوکباب باکیفیت هم بازدید زیادی داشت.

طبق پربازدیدترین خبر منتشر شده در سرویس فرهنگی، رسوایی جنسی شانس بردن گلدن‌گلوب را از بازیگر سرشناس گرفت. در این سرویس نقل قولی از محمد رحمانیان هم پربازدید بود که گفت: باز هم به کیهان سال ۵۴ فحش می‌دهم. نقل قول دیگری از یک موزیسین اروپایی هم پربازدید بود که گفت: ایرانی‌ها حیرت‌زده‌ام کرده‌اند؛ در موسیقی ایرانی صدای شجریان را می‌پسندم.

در سرویس جامعه، ‌تمام دلایل زوج‌هایی که به ازدواج سفید تن می‌دهند، بازدید زیادی داشت. همچنین گزارشی پربازدید این سوال را طرح کرد: دریافت عوارض خروج، در کشورهای مختلف به چه شکل است؟ 

پیش‌بینی واشنگتن‌تایمز در سرویس بین‌الملل پربازدید بود که نوشت: ترامپ ۱۳ ژانویه آمریکا را از برجام خارج می‌کند. در این سرویس خبر استعفای سناتور ایرانی‌تبار پارلمان استرالیا بازدید زیادی داشت. همچنین سخنان جانسون پس از بازگشت از تهران در پارلمان کشورش بسیار پربازدید بود.

در سرویس طنز هم واکنش قالیباف و شماعی‌زاده به عوارض خروج از کشور بازدید زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =