مدتی است که برخی نمایندگان مجلس در صدد استیضاح علی ربیعی وزیر کار هستند اما هیات رئیسه این درخواست را اعلام وصول نمی‎کند.

به گزارش خبرآنلاین، این موضوع چندین بار در جلسه امروز با تذکر نمایندگان طالب این استیضاح روبه رو شد. مسعود پزشکیان که ریاست جلسه صبح امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به آنان یادآور شد که چون امضاهای طرح استیضاح متغیر بوده، هیات رئیسه آن را اعلام وصول نکرده است. او خطاب به این نمایندگان گفت: اول بروید روی امضاهایتان پافشاری کنید و مدام در حال پس گرفتن امضاهایتان نباشید، بعد بیاید و معترض شوید!
در پایان جلسه امروز هم بار دیگر محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان در تذکری خطاب به هیات گفت: چه زد و بندی در کار است که نمی گذارید وزیر کار را استیضاح کنیم؟همه‎اش می گویید مصلحت، مصلحت! شما پدر حقیقت و واقعیت را درآورده اید! اجازه بدهید پشت صحنه وزارت کار بازگو شود.
علی مطهری که ریاست ظهر امروز جلسه مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به او گفت: موضوع استیضاح در کمیسیون مطرح شده و بعد تعداد امضاها به کمتر از 10 تا رسید. یک نظر این بود که تعداد امضاها می تواند دوباره اضافه شود، اما در هیات رئیسه در این باره تصمیم گیری نهایی نشد. تا فردا تکلیف این موضوع را روشن می کنیم.
نایب رئیس مجلس تاکید کرد: زد و بندی بین هیات رئیسه و وزارت تعاون نیست.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =