بشار رسن: پاس گل را بیشتر از گل زدن دوست دارم

با علی پروین که حرف می‌زدیم از بشار رسن تعریف می‌کرد؛ هافبک عراقی و خوش‌تکنیک پرسپولیس که توانایی بسط بازی و بازی‌سازی دارد و توانسته در همین مدت کوتاه توجه برانکو را به خودش جلب کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: اگر اتفاق خاصی نیفتد امروز بشار رسن عراقی در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر نفت تهران به زمین خواهد رفت. قبل از این بازی حذفی صحبتی با هافبک عراقی پرسپولیس داشتیم که خواندن آن خالی از لطف نیست‌.

بشار! برای بازی با نفت تهران آماده و سرحال هستی؟
بله، مثل همه بازیکنان پرسپولیس آماده هستم و منتظر شروع این مسابقه که یک بازی حذفی و مهم است.

احتمالاً در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کنی؟
هر تصمیمی برانکو بگیرد تابع هستم. به عنوان بازیکن حرفه‌ای یاد گرفتم که به فکر ترکیب و این حرف‌ها نیستم. تلاش می‌کنم بازیکن مفیدی برای پرسپولیس باشم و...

نه، منظورمان این بود که چه حسی پیدا می‌کنی وقتی جلوی این همه تماشاگر پرشور پرسپولیسی بازی کنی؟
حس فوق‌‌العاده‌ای است. من تجربه بازی در لیگ و تیم ملی عراق را دارم. با این حال طی مدتی که به پرسپولیس آمدم متوجه شدم چه تیم بزرگی است. پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا که بازی کردن در آن باعث افتخار و خوشحالی است. بازی کردن در استادیوم آزادی تهران هم لذت‌بخش است.

بیشتر دوست داری گل بزنی یا پاس گل بدهی؟
راستش را بخواهید پاس گل دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم و به همین خاطر هم هافبک شدم! البته اگر فرصتی پیش بیاید سعی می‌کنم گل هم بزنم اما وظیفه اصلی من پاس دادن و بازیسازی است.

خودت بیشتر دوست داری پشت مهاجم بازی کنی یا به عنوان هافبک چپ و راست؟
من توانایی بازی در این پست‌ها را دارم و هر تصمیمی کادر فنی و برانکو بگیرند تابع هستم. در فوتبال حرفه‌ای دوست داشتن یک بازیکن مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد موفقیت تیم است.

شرایط بچه‌های پرسپولیس پس از ناکامی مقابل الهلال عربستان چطور است؟
طبیعی است همه ما دوست داشتیم به فینال برسیم. سعی خودمان را هم کردیم ولی نشد. فراموش کردن این حذف یک مقدار سخت است اما با یکی، دو برد در حذفی و لیگ برتر همه چیز سر جای اولش برمی‌گردد. ما در پرسپولیس گروه فوق‌‌العاده‌ای هستیم.

ظاهراً رابطه‌ات با همه بچه‌ها خوب است و با شایان مصلح بهتر!
(می‌خندد) گفتم که همه بچه‌های پرسپولیس مهربان و خوب هستند. من هم اصلاً احساس غریبی نمی‌کنم. با شایان مصلح هم‌اتاق هستم که پسر فوق‌‌العاده خوبی است.

در پایان حرف خاصی نداری؟
امیدوارم در بازی با نفت تهران بتوانیم در حضور هزاران هوادار مشتاق پرسپولیسی برد شیرینی به دست بیاوریم و طرفداران را شاد و خوشحال کنیم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =