مربیان تیم‌های ملی کشتی، کاراته و تکواندو سکه‌های دریافتی خود را به وزارت ورزش و جوانان بازگرداندند.

ایسنا نوشت:مربیان، سرپرستان و مدیران تیم‌های ملی تکواندو، کاراته و کشتی به نشانه اعتراض به کم بودن مقدار پاداش بازیهای آسیایی، سکه‌های خود را به وزارت ورزش و جوانان بازگرداندند.

آن‌ها همچنین در نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش که به امضایشان رسیده، این موضوع را اعلام کردند.

 متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر گودرزی

وزیر محترم ورزش و جوانان

با اهدای سلام، ضمن ابراز مراتب تبریک به مناسبت فرا رسیدن طلیعه فجر، بدین وسیله مربیان، سرپرستان و مدیران تیم‌های ملی رشته‌های تکواندو، کاراته و کشتی (آزاد و فرنگی ) اعزامی به رقابت‌های بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی به نشانه اعتراض به آنچه در خلال آیین تجلیل از قهرمانان، سرپرستان و مربیان مسابقه‌های بازی‌های آسیایی صورت پذیرفته است، اعلام می‌نماید که از دریافت جوایز اهدایی امتناع می‌نماید.

جناب آقای وزیر، گلایه اینجانبان از حضرتعالی که خود معلم و مربی ورزشی می‌باشید و خوبی به نقش بارز این عزیزان که با گذشت و ایثار و تلاش‌های ارزنده خود، سهم قابل ملاحظه‌ای از افتخارات به دست آمده را دارا می‌باشند. واقفید، توقع و انتظار فراتر از این می‌بود که ارزش‌گذاری خدمات این قشر را به شکلی حداقلی تعریف نموده و با توجیه کمبود و کسری اعتبارات به گونه‌ای رقم زدید که موجبات دلسردی و بعضا شرمساری این عزیزان فراهم گردد که قطعا ماحصل این کم‌لطفی ایجاد پیامدها و تبعات منفی در نتایج فنی رویدادهای بین‌المللی پیش رو می‌باشد.

پرسشی که ناخودآگاه تداعی می‌گردد این است که آیا پاداش تخصیصی به مربیانی که شاگردان‌شان سهم 70 درصدی از مدال‌های طلای کسب شده دارند می‌باید یک هشتم جایزه شاگردان‌شان باشد؟؟

نیاز به واگویی ندارد که مربیان این مرز و بوم بدون چشم‌داشت مالی و یا امکانات حداقلی تنها با هدف به اهتزاز درآوردن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شاد کردن دل رهبری عزیز و مردم بزرگوارمان که به حق ولی‌نعمتان جامعه ورزشی می‌باشند ادای دین می‌نمایند و مهم‌ترین مشوق آنان می‌باشند.

این اقدام در راستای تاکید بر این مهم صورت می‌گیرد که مظلومیت مربیان تیم‌های ملی رشته‌های المپیکی حتی در آیین تجلیل از افتخارات این عزیزان به شکل قابل تامل و تاسف‌انگیز صورت پذیرفت.

امید است مسئولان وزارت ورزش و جوانان با قدری سعه صدر و کمی تدبیر اقدامی عاجل در راستای تکریم از خدمات مربیان تیم‌های ملی متناسب با شان و منزلت آن‌ها صورت دهند تا کورسوی امید به این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعای جامعه ورزش به یاس مبدل نگردد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    7 36
    از سرتون هم زیاد بود. پاداش بابت چی؟ به چرخیدن چرخ اقتصاد کمک کردین؟
    • رحیم سرشاری A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
      21 6
      دوست عزیز گمون کنم تو توهم مواد یک چیز گفتی حقوق مربگری تو ایران ماهانه صد هزار تومانه که اونم هر شش ماه میدن شمو مغزتو به کار بنداز کاری به چرخه اقتصاد نداشته باش
    • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
      2 0
      مگر این فوتبالیست ها و اواب جمعی دو ر و برشان که در رقابت های باشگاه های آسیا و جام ملت ها و جام جهانی و المپیک و هر رقابت بین المللی دیگر راه به راه می بازند؛ چرخ اقتصاد را چرخانده اند که این همه پاداش و حق الزحمه بدون پرداخت مالیات می گیرند؟
    • از سر زیاد A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
      1 0
      مشتاقانه منتظر نظر تابناک جناب عالی درباره پاداش ها و دست مزدهای فوتبالی هستیم. بــــا تـــشـــکــــر
  • چرخ گاری A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    1 0
    نظرتان را درباره پاداش فوتبال پرافتخار هم بنویسید.