معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از حضور فعال جوانان شعب جمعیت هلال احمر این استان در کمپین استانی کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف گل خبر داد.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در رابطه با حضور فعال جوانان در کمپین استانی پیشگیری از مصرف گل بیان داشت: در نیمه اول تیرماه سال جاری و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر جوانان فعال شعب جمعیت هلال احمر استان مرکزی با برپایی ایستگاه های سلامت و کارگاه آموزشی آشنایی و پیشگیری از مصرف گل در کمپین استانی کارزار رسانه ای این ماده مخدر با حضور روسا، کارشناسان جوانان و دیگر مسئولان شعب، نقش موثری را ایفا کردند.
اشتری عنوان کرد: مجری اصلی این کمپین در استان مرکزی، بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده که با همکاری جمعیت هلال احمر و دیگر ارگانهای مدیریت بحران در سطح استان سعی در شناساندن این ماده مخدر خطرناک و عوارض جبران نشدنی و همچنین پیشگیری از مصرف آن در اقشار مختلف جامعه داشته اند.
وی افزود: شعب فعال تر در اجرای کمپین در سطح شهرستانها همچون اراک، ساوه، خمین، محلات ، تفرش، شازند و آشتیان بود که با حضور در اماکن مختلف شهر و برپایی ایستگاه های مشاوره و اطلاع رسانی و با توزیع بروشورهای آموزشی این ماده خطرناک مخدر، گام موثری در این راه برداشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =