رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تغییر کرد

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به دکتر همایون موتمنی واگذار کرد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، رهبر در حکم موتمنی آورده است:‌ با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده شما به موجب این حکم سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به شما واگذار می‌شود. امید است با رعایت تقوا و بهره گیری شایسته از توانمندی سرمایه های انسانی دانشگاه تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات اموال دانشگاه کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای دیگر از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام حسن قلی پور در دوران مسئولیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل قدردانی کرد.
مراسم معارفه موتمنی و تکریم دکتر قلی پور امروز با حضور دکتر محمد صالحی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.

صالحی در این جلسه گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد مردمی وبر خواسته از انقلاب اسلامی که در جهت ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، دانشجویی به همه اقشار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول خدمتگزاری است».

صالحی افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی جهت رشد و بالندگی نسل جوان و طالبان علم و دانش خدمات شایانی انجام داد و برای تعالی وشکوفایی آموزش عالی کشور افتخارات بسیار خوبی کسب کرد».

رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از تلاش وزحمات چندین ساله دکتر حسن قلی پوردر دانشگاه آزاداسلامی قدردانی و اظهار کرد: «دکتر موتمنی سرپرست جدید واحد بابل از بدنه سیستم دانشگاه است، فرد شایسته و شخصیتی علمی با تجربیات بسیار ارزنده برای مدیر هوشمندی برای دانشگاه بوده و از حسن اعتماد دکتر فرهاد رهبر تشکر می شود».

صالحی خواستار همکاری همه جانبه مسئولان دانشگاه و مسئولان شهری با سرپرست جدید واحد بابل شد و از زحمات دکتر حسن قلی‌پور رئیس سابق و معاونان این واحد تشکر کرد».

موتمنی سرپرست جدید واحد بابل هم با تشکر از دکتر حسن قلی پور گفت: «همه ما در داخل یک سیستم فعالیت می‌کنیم نگاه ما نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی یک نگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی و مردمی است و حصول منابع مالی بسیار حایز اهمیت است، واحد بابل در این زمینه از عملکرد مطلوبی برخوردار است».

سرپرست واحد بابل گفت: «به عنوان یک سرباز سیستم به مسائل سازمانی اعتقاد خود دارم و همیشه در خدمت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هستم و از حسن اعتماد دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به اینجانب تشکر می‌کنم».

به گزارش آنا، موتمنی با درجه - دانشیار گروه مهندسي كامپيوتر دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري بوده و مسئولیت‏‌های اجرایی مختلفی مانند- معاونت برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد ساری از سال 1395 تا کنون، - رئیس شورای برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه های آزاد استان مازندران از سال 95 تا کنون،رئیس شورای برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه های آزاد استان مازندران از سال 95 تا کنون،ئیس شورای معاونین پژوهشی منطقه سه (مازندران و گیلان)، معاونت پژوهشی واحد ساری، مدیرمسئول مجله تخصصی کامپیوتر(ISC)، مدیریت گروه‏ های آموزشی دکتری و کارشناسی ارشد کامپیوتر و عضویت در شورا‏ها و کمیته‏‌های تخصصی مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در واحد ساری، استان و کشوررا در کارنامه خود دارد.

حاصل تلاش‌‏های پژوهشی این عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری انتشار بیش از 45 مقاله ISI، 15 مقاله علمی- پژوهشی ، سخنرانی و چاپ ده‏‌ها مقاله در همایش‏‌ها و کنفرانس‌‏های ملی و بین المللی معتبر است.

اجرای بیش از ده طرح پژوهشی و چاپ پنج کتاب تخصصی و داوری در کنفرانس های معتبر بین المللی خارج از کشور از سایر فعالیت‏‌های این پژوهشگر محسوب می‏‌شود.

انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر و استاد نمونه در واحد ساری و منطقه در چند دوره، و انتخاب به‌عنوان معاون پژوهشی برگزیده کشور از دیگر افتخارات وی است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =