دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به سبک رئیس جمهور: با حضورتان امنیت ملی را مستحکم کنید

ایسنا نوشت: رئیس‌جمهور گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند هرگونه خطر احتمالی را از کشور دور و امنیت ملی را مستحکم کند.

حجت الاسلام حسن روحانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و بعد از 37 سال مردم شجاع ،غیور و وفادار ایران که همواره در کنار انقلاب مصالح و منافع ملی‌شان بوده‌اند یکی از مظاهر وفاداری خود را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: با شرایطی که امسال با آن روبرو بوده‌ایم بی‌تردید مردم با نشاط و شکوه بیشتری در راهپیمایی شرکت خواهند کرد. از همه مردم بزرگوار ایران در سراسر کشور تقاضا می‌کنم که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی با بیان این‌که «حضور در راهپیمایی به خاطر دلایل مختلفی مهم است» افزود: یک دلیل به خاطر شرایط منطقه است و حضور یکپارچه مردم به معنای انسجام و وحدت ملی خواهد بود و می‌تواند هرگونه خطر احتمالی را از کشور دور و امنیت ملی ما را مستحکم کند.

رییس‌جمهور گفت: علاوه بر آن در آستانه دو انتخابات مهم هستیم و این حضور در راهپیمایی پیش درآمدی برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای خواهد بود.

ضمن این‌که ملت بزرگ ما در یک مساله بزرگ بین‌المللی نیز توانسته موفقیت به دست بیاورد، حقوقش را تثبیت کند و تحریم‌های ظالمانه را کنار بزند و چهره جمهوری اسلامی ایران و عظمت مردم را به دنیا نشان دهد.

وی در پایان گفت: به خاطر امنیت ملی موفقیت ملی ما انتخابات پیش رو و بیعت مجدد با راه امام(ره) تقاضای آن را داریم که مردم بزرگوارمان امسال پرشورتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    42 22
    آقای روحانی عقب نشینی شما در مقابل رد صلاحیتها و حق الناس واقعا جای تاسف دارد....
    • بی نام ES ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      23 9
      مثلا دیگه بیشتر از این میخواستید چه کار کنه؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      35 5
      برادر عزیز ، عقب نشینی نکردند و در حد توانشان بر تایید صلاحیت ها تاثیر گذاشتند ، اینکه شما انتظار دارید به شکل رادیکال رئیس جمهور با شیوه ی تهدید و قهر و فشار نظر خودش را تحمیل کند نتیجش چیزی جز حذف اعتدال نخواهد بود چون تجربه کردیم که از یک حد بیشتر رادیکال بودن در ایران برابر با حذف است پس به اعتدال روحانی احترام بذارید تا کار خودش رو انجام بده
    • بی نام DE ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      9 2
      تو این شرایط تو برو به همون تایید صلاحیت های خوب رای بده. وقتی رای ندی چه فرقی می کنه کی کاندید بشه؟ در ضمن این حرف ایشان هم به خاطر عربستان کثافته.
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      15 6
      بعد از رایزنی آقای روحانی حدود 1500 نفر رو تایید کردن از جمله علی مطهری رو .... دیگه می خواین چی کار کنه؟
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    15 1
    جرا بايد اعتدال كرايي رئيس جمهور يك مملكت با رأي حداكثري زير راديكال باشد
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    15 1
    آقای روحانی و جناب ظریف را تندروهای خیلی تلاش کردند تا تحریک بشوند تا بتوانند حرفی از دهانشان بیرون آید که انگی برای آنها باشد تا بواسطه آن ایشان را از صفحه سیاست کنار بگذارند ولی این دوسیاست مدار قهار زیرکی خاصی دارند که این تندروهای افراطی که زالویی برای مردم سرزمین ماهستند رانامید کردند
  • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    1 0
    دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به سبک رئیس جمهور این تیتر شما قدری سبک است یعنی چی به سبک رئیس جمهور؟ منظور خاصی را می خواهید به خواننده برسانید
  • بی نام A1 ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    این تصور غلطیه که ما فکر کنیم حالا به آقای روحانی رای دادیم بریم ۴ یا ۸ سال بشینیم تو خونه و بگیم لنگش کن. دوست عزیز ما خودمون باید برای بهبود شرایطمون اقدام کنیم..