فارس نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام با بیان اینکه گفتمان انقلاب، خدامحوری با حضور حداکثری مردم است، گفت: در دولت هاشمی رفسنجانی به اسم سازندگی، عدالت قربانی شد و در پایان دوره وی فاصله طبقاتی بیشتر شد.
به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع دانشجویان خواهر شرکت کننده در دوره خط امام (ره) سیاسی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور، با اشاره به کم تحملی برخی مسئولین کشور در مقابل منتقدین دولت گفت: براساس آیات قرآن کریم و سیره عملی حضرت رسول الله(ص)، ما باید در بین خود، مهربان و با کفار تند باشیم.

او گفت: عده‌ای امروز می‌گویند چرا با غرب اینقدر تند هستید؟ این درحالی که نسبت به خودی‌ها که نقد دارند، با تندی برخورد می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در دولت هاشمی به اسم سازندگی، عدالت قربانی شد و در پایان دوره وی فاصله طبقاتی بیشتر شد.

صفارهرندی گفت: دراین دوره هم بحث اقتصادی و هم بحث فرهنگی، دچار مشکلات عدیده‌ای شد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    هاشمی دیگه دورانش تموم شده//////////////////////////////
    • علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      50 9
      از تعداد منفی هایی که گرفتی معلومه واقعا مردم تا چه حد با تو و امثال تو موافق هستن. درود بر هاشمی
  • حقیقت گو IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    153 4
    باز خوبه سازندگی شد و عدالت قربانی شد، در دوره ی بعضی ها که اسمشون از یادم رفته هم عدالت قربانی شد و هم سازندگی و هم آزادی بیان و هر چیز دی. بازم گلی به گوشه ی جمال آقای رفسنجانی که اگر یک چیز را قربانی کردند، یک چیزی هم برای ملت باقی گذاشتند تهش بمونه، نه که همه رو بدهند
  • گرمرودي IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    112 4
    بعد در دولت شمااحمدي نژادبه اسم عدالت ملت قرباني شد
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    76 5
    در دولت هاشمی حداقل 4 تا سازندگی داشتیم در دولت 8 ساله شماها جز بیکاری و دزدی و اختلاس و رانت و نابودی کشور چیزی دیگه داشتیم ؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    64 3
    از کیهانی چی بیشتر از این توقع نمیشد داشت موضوع دو سال پیش را فراموش کردی چسبیدی به بیست سال پیش خجالت هم چیز خوبیه در دولت سازندگی اگر تورم بالا بود بدلیل سرمایه گذاری تو بخشهای مولد بود خودم منتقد بودم اما تورم افسار گسیخته دوران دولت نهم ودهم بحث دیگری داشت مثل 26000ملیارد تومان چاپ اسکناس بدون پشتوانه مسکن مهر..........
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    72 3
    صفار جون نکنه تو هم یه جات میسوزه نگفتی تو دولت ببخشید دزد سرای احمدی نژاد چه چیزی قربانی شد؟
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    30 0
    متاسفانه ایشان که خود باید حداقل پاسخگوی دولتی که از اعضایش بود باشد به عنوان مدعی نظر می دهد . آقای ضفار ما بطور عملی آثار افکار و سیاست های شما و دوستانتان را دیدیم ضمنا در مورد عدالت صحبت می کنید بفرمایید بورسیه های رانتی ،فساد3000 ملیاردی ،بابک زنجانی، رشد بیکاری رشد طلاق رشد منفی اقتصادی و .. که در زمان شما ودوستان شما بوجود آمد با کدام عدالت مد نظرتان همخوانی دارد.
  • حق RO ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    23 1
    صفار بي بصيرت شما كه از كلمه ولايت فقيه ارتزاق ميكني و خود را تانكر بصيرت ميداني خوب است نظر رهبري را در سالهاي سازندگي مروركني نهايت آن دوران رهبري گفت هيچكس براي من هاشمي نميشود تانكر بصيرت اين يعني چي؟
  • عبدالله A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    2 9
    خیلی دلم مخا د این اقای زیبا کلام مسول اجرای باشد ببینم چند مرده حلاجه؟
  • سید A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    6 1
    آقای صفار هرندی سرمایه خود شما در حال حاضر چقدر است من جانباز هستم و با مدرک فوق لیسانس 30 سال خدمت کردم و آخرین شغل سازمانی من مدیرکل ی بوده اکنون بعد از بازنشستگی به زور یک آپارتمان که 170 میلیون بیشتر نمی ارزد دارم شما چی ؟
  • علیرضا A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    از حسن صباح خداوندگار قلعه الموت نقل شده است که : " عدالت چیزیست که در این دنیای خاکی هیچ وقت دست یافتنی نیست. و اینرا تمام سیاستمداران و حاکمان نیک می دانند؛ ولی جالب اینجاست که هم آنها با وعده ایجاد عدالت بر راس کار آمده و حکمرانی می کنند ..."
  • حسام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    10 0
    در دوره احمدی‌نژاد به بهانه آوردن نفت سر سفره مردم، پول ملی‌ و کل اقتصاد قربانی شد.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    0 0
    دوره این تحلیل ها گذشته برای آینده باید بود
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 0
    پاسخ اين مطلب در وبلاگ: varsee.persianblog.ir/post/69 با عنوان: «آقای هرندی با مُهر تاییدات رهبری چه می کنید؟»
  • رزمنده دوران دفاع مقدس A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 0
    سلام ، اي خدااااااااااا چه ميشه اينقدر بفكر تخريب ديگران نباشيم و فقط فكرمان را جهت باسازي و رفاه حال مردم كشورمان صرف كنيم ،بخدا گذشته ها گذشت و ديگه برنمي گردد و جزء تاريخ ثبت شد و فقط ميشود تجربه براي آينده . به اميد سربلندي ايران و ايراني
  • سیدباقرجعفری IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 0
    اقای صفارهرندی هرچه آقای هاشمی را بکوبی اوزنده تر ومردم دارتر وحامی تر می شود مردحسابی هاشمی چنان گوی قدرت را دردولت اختلاس گر شما ربود که هنوزم در کمایی. خیلی مانده امثال شما از تندروترین حزب ایران جا پای هاشمی بگذارید.بزرگترین شما درآخرعمرش به سیاست هاشمی اعتراف کرد وبزرگترین شما که حامی احمدی نژادبود وطوفان مغولی به کشور وارد کرد این ها راهاشمی پیش بینی کرده بود حالا تریبون دزدیده ای وشعار معکوس می دهی.مرد حسابی بپا که کلاهت را با نبره زرنگ بود دردولت اختلاس گر خودتو حفظ می کردی.