ایسنا نوشت: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان گرانبهاترین و ارزشمندترین افراد جامعه اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام مؤذنی در دیدار با جانباز رضا سیف‌اللهی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و تجلیل از فداکاری جانبازان و استقامت آزادگان گفت: جانبازان از ارزشمندترین و گرانبهاترین افراد جامعه اسلامی هستند و تکریم این فداکاران از مهمترین اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر این موضوع که بحث کمیسیون پزشکی و دنبال کردن درمان جانبازان از اولویت‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است، گفت: جانبازان، تمام آرامش و آسایش خود را در راه دفاع از نظام اسلامی هزینه کردند لذا همه ما مدیون این بزرگ‌مردان بوده و خواهیم بود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان سخنان خویش جانبازان را یکی از مؤثرترین عاملان بقای فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: می‌توان گفت انسان‌هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‌کنند، در صورت ادامه این راه، فضیلت و ارزششان حتی از شهیدان نیز والاتر است.

رمز بقا و پیروزی انقلاب اسلامی، قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حسینیه علیا و در جوار شهدای شهر سرایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دینی محض بود، گفت: رمز بقا و پیروزی انقلاب اسلامی قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود و همین فرهنگ عاشورایی است که کشور را بیمه کرده و جهان بداند کشوری که فرهنگ ناب عاشورایی و فرهنگ ارزشمند انتظار و مهدویت را دارد شکست‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام مؤذنی به تحلیل قیام حسینی و رموز حرکت سرور و سالار شهیدان پرداخت و گفت: حفظ ارزش‌ها و دیانت ناب مردم با فرهنگ عاشورایی گره خورده است و اطاعت از رهبری و ولایت یک اصل و از رموز وحدت مسلمین است. ایران اسلامی در کنار قرآن و ولایت به یک ثبات و آرامش اصولی رسیده و برای محافظت از فرهنگ اسلامی در کشور باید رموز فرهنگی انقلاب اسلامی مانند فرهنگ عاشورایی را بشناسیم و از آن محافظت کنیم.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 589099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =