نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سالهای گذشته، نیروی انسانی به شهرستان سراوان می آمد اما چون ماندگار نبود، وضعیت سلامت مردم به خطر می افتاد اما امروز شاهد شرایط متفاوتی هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ هدایت الله میر مراد زهی در جلسه مسئولان و معتمدین سراوان با وزیر بهداشت، با بیان این مطلب افزود: شهرستان سراوان پس از 38 سال از زمانی که دارای پزشکان بدون مرز بود، هنوز هم محتاج نیروی انسانی تخصصی در گروه های پزشکی و پرستاری است و امیدوارم که با راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت که با دستورات دکتر هاشمی در حال پیگیری است، تربیت نیروی انسانی بومی به خوبی انجام شود.

وی یادآور شد: از دکتر هاشمی بابت مجوزهای بکارگیری نیروی انسانی در شهرستان سراوان تشکر می کنم زیرا در دولت یازدهم حدود 50 نیروی انسانی در گروه های پیراپزشکی، پزشکی و داروسازی جذب شدند و وضعیت نیروی انسانی ارتقا یافت اما باید در بلند مدت با راه اندازی مجتمع عالی آموزش سلامت، نیروهای بومی تامین شوند.

میرمرادزهی از افتتاح بیمارستان سراوان تا پایان دولت یازدهم خبرداد و گفت: باید مرکز توریسم درمانی مناسبی را در منطقه سراوان راه اندازی کنیم زیرا فرصت همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان، بسیار مغتنم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 610452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =