۰ نفر
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۸
روز نه به اعتیاد در ملایر

جوانان همیشه بیدار و از نسل انقلابی ملایر امروز در حرکتی گسترده و بی نظیر به دشمن بزرگ خود نه گفتند و با فریادهای رسای خود اعلام کردند که جوان انقلابی، دشمن اعتیاد است و برای نه گفتن به اعتیاد هیچ وقت دیر نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ امروز در یک حرکت کم نظیر از سوی مسئولان این شهرستان، نسل جوان ملایر که خطر اعتیاد این دشمن نامحسوس را در بطن جامعه و خانواده به خوبی لمس کرده و می فهمد، به خیابان ها آمدند تا نشان دهند همانگونه در آیین های مختلفی همچون سیزده آبان و 22 بهمن خشم و انزجار خود را نسبت به دشمن اعلام می کنند، امروز نیز در اقدامی ماندگار و همیشگی، انزجار و نفرت خود را از اعتیاد، این دشمن پنهان جامعه و مردم فریاد می زنند.

در این راهپیمایی عظیم و باشکوه که می تواند الگویی برای تمام نقاط کشور و جوانان نسل انقلابی در مبارزه همه جانبه با اعتیاد و مواد مخدر باشد، دانش آموزان انقلابی ملایر هر کدام خشم و انزجار خود را از اعتیاد با در دست داشتن پلاکاردهایی نشان دادند.

نسل جوان انقلابی ملایر پا به پای مسئولان، وزشکاران، روحانیان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهایی چون نسل جوان بیدار است، از اعتیاد بیزار است، ما نسل انقلابیم، دشمن اعتیادیم، مرگ بر اعتیاد، بلای خانمان سوز، اعتیاد، دشمن پیر و جوان، اعتیاد، نفرت و انزجار خود را از اعتیاد اعلام کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در چهار بند قرائت شد که مردم موحد و انقلابی و جوانان پرشور و مومن ملایر در این قطعنامه اعلام کردند: تمام همت و توان خود را برای مقابله با سوداگران مرگ صرف کرده و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی کنند.

در بند دوم این قطعنامه مردم انقلابی ملایر از مسئولان استان درخواست کردند به طور جدی با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح شهرستان ملایر برخورد و زمینه پاک شدن این شهرستان را از این بمب مهلک بی صدا فراهم کنند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی و تجمع اعتراض آمیز علیه اعتیاد و مواد مخدر همچنین از مسئولان شهرستان ملایر درخواست کردند برنامه اثربخش فرهنگی را سرلوحه تمامی برنامه های خود در سطح شهرستان قرار دهند تا با فرهنگ سازی، جوانان را از دام اعتیاد خلاصی بخشیم.

در پایان این قطعنامه آمده است: ما شرکت کنندگان در این تجمع مراتب انزجار خود را از بلای خانمانسوز اعتیاد اعلام و درخواست می کنیم مسئولان با برنامه ریزی خردمندانه سیر بازگشت و بازیابی اجتماعی جوانان آلوده در دام اعتیاد را به دامن جامعه فراهم کنند.

لازم به ذکر است، در پنجمین روز از هفته فرهنگی ملایر با عنوان فرهنگ، ورزش و سلامت، کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر، راهپیمایی عظیم مردمی با شعار نه به اعتیاد از میدان امام خمینی(ره) ملایر تا میدان آزادگان این شهر برگزار شد، در این حرکت خودجوش جمع کثیری از دانش آموزان، دانشجویان و مردم همیشه در صحنه ملایر حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =