امام‌جمعه بندرعباس: آیت‌الله هاشمی اختلافی با رهبر انقلاب نداشت/ خناسان به دنبال القای جدایی بودند

امام جمعه بندرعباس گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی که برخی خناسان و دشمنان پروژه جدایی ایشان از مقام معظم رهبری را دنبال می کردند هیچ گونه اختلافی با رهبر انقلاب نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی که برخی خناسان و دشمنان پروژه جدایی ایشان از مقام معظم رهبری را دنبال می کردند هیچ گونه اختلافی با رهبر انقلاب نداشت و اگر اختلافی نیز بوده در اجتهاد بود که این مساله و مشکلی نیست.

وی با گلایه از صدا و سیما بابت انتشار ندادن سخنان و بیانات آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان حیاتشان، ادامه داد: سخنانی را که این روزها از رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط صدا و سیما پخش می شود مکرر از زبان خود ایشان شنیده بودم.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: هنوز نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی خاتمه نیافته شیطنت ها آغاز شد بنابر این باید در کنار هم بوده و یکدیگر را تقویت کنیم.

وی افزود: باید مراقب بود و دید دشمنان از این پس به دنبال تضعیف کدام شخصیت نظام جمهوری اسلامی هستند زیرا آنان از دشمنی خود دست بر نمی دارند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: همان پروژه ای که در زمان حیات آیت الله رفسنجانی توسط دشمنان و خناسان برای اختلاف افکنی بین رهبری و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام دنبال می شد پس از فوت ایشان ادامه یافت.

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز مانند آیت الله بهشتی از این جهان رفت و باز نمی گردد و از یاران صدیق امام راحل تنها رهبر معظم انقلاب در بین ما باقی مانده است.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: اکنون زمان اختلاف و دعوا نیست زیرا به دلیل سرگرمی ما به دعواها ، دشمنان و عده ای از بت پرستان و خدا ناباوران جرئت کرده اند به قرآن اهانت کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز داشت: کار به جایی رسیده که در مرکز علمی ما می گویند قرآن کلام خداوند نبوده و منشاء آسمانی ندارد بلکه سخنان محمد (ص) است.

آیت الله نعیم آبادی یادآور شد: علمای دین قرآن را تنها نگذاریم زیرا امام حسین (ع) وقتی به شهادت رسید که تنها ماند، اکنون خدا ناباوران هرچه می خواهند به دلیل سرگرم بودن ما به دعوا بیان می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =