کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آمده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

شهری

با سلام و عرض ادب لطفا در خصوص قیمت بالای مبالغ رهن و اجاره در شهرهمدان از مسئولین پیگیری نمایی.اشاره می کنم با توجه به کم شدن سود بانکی و به جهت نبود فعایت اقتصادی در همدان و همچنین عدم نظارت دستگاه های مربوطه،مبالغ رهن و اجاره در این شهر بسیار بالاست،خواهش می کنم ضمن درج مطلب در این خصوص لزوم رسیدگی به این موضوع را به مسئولین یاد آور شوید.صاحبان املاک به دلخواه خود شرایط بسیار سختی را برای مستاجران فراهم کردند.بنگاه های مشاور املاک هم هر نوع درخواستی را از طرف ایشان ثبت و مبنای محاسبه را نظر مالکان قرارداده اند.استدعا دارم پیگیری فرمایید

- هزينه كميسيون بنگاه هاي املاك وحشتناك بالاست براي يك خونه ٥٠٠ ميليوني قريب به ٥٠٥ ميليون حق كميسيون اين قانون از كجا امده تازه داشتن كد رهگيري هم الزام ديگه ندارد و به اين ترتيب ماليات هم امكان پيچوندنش پيش مي آید ... لطفا بررسي کنید. با سپاس

- با سلام خط تاكسي ابوذر به انقلاب مشكلاتي دارد كه به عرض مي‌رسد؛ مبداء رفت اين خط ، انتهاي بيست متري ابوذر و ابتداي خيابان سجاد شمالي است اما در برگشت از انقلاب رانندگان اين مسافران را تا ميدان ابوذر انتقال مي‌دهند. با توجه به عضويت شصت تاكسي در اين خط ولي صبح‌هاي زود اكثراً شخصي‌ها و متفرقه‌ها مسافرين را جابجا مي‌كنند. ايستگاه اين خط در انقلاب در بدترين جاي ممكن قرار دارد و خيلي از شخصي‌ها مسافرين را قبل از رسيدن به ايستگاه سوار مي‌كنند.

- با سلام، از زمان اجرای طرح نوسازی میدان امام حسین عتمامی معضلات آن به خیابانهای اطراف کشیده شده است. معضل جگرکی های چرخی پاتوق ارازل و اوباش و مواد فروشان است که از حدود 8 شب تا صبح در این سه سال اخیر خواب خوراک و امنیت وآسایش را از ساکنین محل مایعنی"تقاطع خیابان دماوند و اقبال "صلب کرده است. بارها به شهرداری مراجعه کردیم و به کلانتری 128 تهران نو وضعیت عدم امنیت را گزارش دادیم که متاسفانه هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است.  

2

اقتصاد

- انصراف از یارانه غیر سرپرست خانواده چگونه است ؟

3

آموزش

در مورد افزایش حقوق فرهنگیان وطرح ناقص رتبه بندی،میخواستم بدونم چرا برای اونا که بیش از 6سال سابقه اموزشی دارند فقط اجرا میشه اونایی که سابقه اموزشی کمتر از 6سال دارن آدم نیستن؟زندگی ندارن؟

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    2 0
    از شما تشکر می کنم.