اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،محمدعلی رهامی اعلام کرد: هیات ورزش‌های همگانی هر ساله برنامه‌های متعددی را به مناسبت‌های مختلف در استان اجرا می‌کند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش رو بودن دهه مبارک فجر و تبریک پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی، افزود: دهه فجر از جمله مناسبت‌هایی است که همواره برنامه‌های خوبی در آن مدت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی متعددی در این ایام اجرا می‌شود، گفت: سال گذشته حدود ۲۷ برنامه ویژه این ایام در استان اجرا شد.

این مسوول از تدارک برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی متعدد به مناسبت دهه فجر سال جاری در استان خبر داد و گفت: امسال نیز ویژه برنامه‌های مختلفی برای دهه فجر در نظر گرفته شده است.

رهامی از اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: برگزاری این برنامه‌ها از ۱۲ بهمن آغاز و تا پایان دهه فجر در سراسر استان ادامه دارند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی، پرثوآ، طناب‌کشی، تنیس، فوتبال، دارت، فوتسال، یوگا و همایش پیاده‌روی را از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

محمد علی رهامی، مسابقات پنت‌بال، دوچرخه‌سواری، هنرهای رزمی، هنرهای فردی، ماهیگیری، فریزبی، قایقرانی، چوگو، کوهروی خانوادگی، والیبال نشسته و بدمینتون را از دیگر برنامه‌هایدهه فجر بیان کرد.

رهامی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جماعات، شرکت در نماز دشمن‌شکن جمعه و دیدار با خانواده شهدای ورزشکار از دیگر برنامه‌های پیس‌بینی شده هیات ورزش‌های همگانی استان در ایام پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: این برنامه‌ها همزمان با آغاز دهه فجر امسال در دو بخش بانوان و آقایان در سراسر استان اجرا خواهند شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =