مهر نوشت: وزیر ورزش و جوانان گفت: دریافت تاییدیه از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در کنار برخی مجوزهای صوری، باید در ثبت ازدواج الزامی شود.

مسعود سلطانی فر در مراسم اعطای مجوز به مراکز مشاوره ازدواج و خانواده با اشاره به اهمیت رشته های مختلف علوم انسانی افزود: در دنیای توسعه‌یافته غرب، تمرکز روی رشته های علوم انسانی است اما در جامعه ما کمتر به این موضوعات اهمیت داده می شود.

وی ادامه داد: در حوزه ازدواج اگرچه امکانات لازم برای شکل گیری یک خانواده نسبت به ۲۰ سال گذشته در کشور وضعیت بهتری پیدا کرده است اما هنوز امکانات سخت افزاری در حد کافی وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان با طرحی این پرسش که چرا طلاق در جامعه افزایش یافته و خانواده ها از ثبات و کیان لازم برخوردار نیستند؟ گفت: پاسخ این سوالات به علوم انسانی، علوم تربیتی و پرورشی برمی گردد باید به مردم آموزش دهیم که از هر لحظه زندگی خود لذت ببرند و این تنها از عهده علوم انسانی برمی آید.

سلطانی فر با بیان اینکه باید گره ای از گره های زندگی مردم را باز کنیم تاکید کرد: ایجاد الزاماتی همچون مشاوره خانواده در کنار برخی مجوزهای صوری لازم برای ثبت ازدواج از ضروریات است. و باید دریافت تاییدیه حضور در دوره های مشاوره به عنوان سندی مهم در ثبت ازدواج مد نظر قرار گیرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفر DE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    2 1
    با این کار یک گره نه بلکه تمام گره های ازدواج باز میشه خخخخ