تغییر زمان اکران یک فیلم به دلیل حساسیت انتخابات ریاست‌جمهوری

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تمایل داشتیم «ساحل امن» را قبل از انتخابات اکران کنیم، اما به علت شرایط این زمان و حساسیت‌هایی که وجود دارد احتمالا پس از انتخابات اکران خواهیم کرد.

روح الله خوشکام تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت «ساحل امن» برای اکران عمومی گفت:این فیلم برای اکران تقریبا آماده است و خوشبختانه از لحاظ موضوع، ساختار، رنگ و...راضی‌کننده شده است.

او افزود: تمایل داریم فیلم را قبل از انتخابات اکران کنیم اما به علت شرایط این زمان و حساسیت‌هایی که وجود دارد احتمالا پس از انتخابات اکران خواهیم کرد.

او ادامه داد:بخش‌هایی از فیلم به مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخته، اما در کل حرف اصلی«ساحل امن» وحدت ملی است و بیشتر مخاطب عام را هدف قرار دادیم.

خوشکام با اشاره به جدیدترین فعالیت هنری خود گفت:ساخت فیلمی تلویزیونی با نام موقت«بازگشته» را در دستور کار داریم که بیشتر وقایع آن در شمال ایران می‌گذرد و ترجیح می دهم دیگر جزییات آن را در زمان دیگری اعلام کنم.

فیلم سینمایی «ساحل امن» روایت یک باند تروریستی و جاسوسی است که با حمایت ناوهای بیگانه قصد ورود به کشور و به هم ریختن امنیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری را دارند.

فیلم «ساحل امن» سومین فیلم بلند سینمایی کرامت پورشهسواری بعد از فیلم‌های سینمایی «عشق فقط یک کلام»، و «شاید یک معجزه» است. وی همچنین کارگردانی سریال‌های سیگنال وارونه، مجموعه هشدارهای پلیس، تله‌فیلم‌های «پدری به رنگ خورشید»، «آب و آینه» ، «پرونده ناتمام»، «دل‌آشوب»، «فریاد درون» و «موج منفی» را برای شبکه اول سیما بر عهده داشته است.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =