۰ نفر
۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دراردبیل

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا در استان اردبیل از تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ ذکی اله خوشبخت در جلسه کارگروه ترویج ایثار و شهادت اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر پیکر ۲۰۰ شهید در معراج مرکزی شهدای اردبیل مستقر شده که تعدادی گمنام بوده و هویت مابقی شناسایی شده است.

وی افزود: استان اردبیل درخواست تشییع چهار شهید را مطرح کرده بود که با دو مورد موافقت شده و یکی از شهدا در محل دانشکده رازی اردبیل و دیگری در دانشگاه آزاد پارس‌آباد تشییع می‌شوند.

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا در استان تأکید کرد: در بخش تازه کند پارس‌آباد در منطقه مزرعه نیز تشییع یک شهید پیش بینی شده بود که به دلیل فراهم نبودن شرایط فعلاً در این محل تشییع شهید نخواهیم داشت.

به گفته خوشبخت شهدای گمنام در روز سه‌شنبه ساعت ۱۱ صبح از فرودگاه اردبیل اعزام شده و بعد از برگزاری برنامه‌های شبی با شهدا و تشییع شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه(س) تشییع می‌شوند.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی مختلف تمهیدات لازم را برای تشییع شهدا فراهم سازند.

در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل نیز ادای دین به شهدا را وظیفه تمامی شهروندان دانست.

اقبال عباسی تأکید کرد: تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی بدون منت در اختیار برنامه تشییع شهدا است و این کمترین کار در ادای دین به شهدای والامقام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =