نرم‌افزار جامع مالی زمینه‌ساز حذف بروکراسی اداری می‌شود

معاون اداری و مالی سازمان زیبا سازی شهرداری کرج گفت: نصب نرم افزار جامع مالی می تواند روند سریع و حذف بروکراسی اداری را در بر داشته باشد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حامد اکبریان این مطلب را اعلام کرد و افزود: مدیران سازمان‌ها نیاز دارند که با سرعت و دقت بیشتری انجام امور اداری را نظارت و پیگیری کنند، در سال‌های اخیر، پیشرفت فناوری اطلاعات و شاخه‌های وابسته به آن، راه حل‌های مختلفی را فراروی محیط‌های کسب و کار قرار داده است.

این مسئول در ادامه گفت: نرم افزار اداری، مالی دارای زیر سیستم هایی در حوزه های اداري، توليد، زنجيره تأمين، مشتري، مديريت منابع انساني، مالي و حسابداري مديريت می باشد که با قابلیت گردش کارها در تمامی حوزه ها و بهره مندی از یک بانک اطلاعاتی یکپارچه، محیطی را فراهم می کند تا بتوان در کمترین زمان ممکن به یک سیستم یکپارچه اطلاعات مدیریتی دست یافت.

اکبریان گفت: وصول مطالبات و تعیین و تکلیف چک های برگشتی در درجه اول از مهمترین برنامه های سازمان زیباسازی شهرداری کرج به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: قراردادها بصورت الکترونیکی و طبق برنامه ریزی نرم افزاری جهت رفع نواقص موجود و دسترسی آسان حوزه مربوطه به اطلاعات پیمانکاران طرف قرارداد طرح ریزی شده است؛ این که نرم افزار به ما این اجازه را می دهد که از زمان انعقاد قرارداد مطلع شده و جهت اقدام تمهیدات لازم را انجام دهیم.

معاون سازمان زیبا سازی اظهار داشت: در خصوص تعیین تکلیف چند شرکت که معوقه مالی آنها بدون پیگیری رها شده بود، خوشبختانه با پیگیری های بعمل آمده توسط سازمان زیباسازی اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفت.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =