در ۲۶ اسفندماه، پربازدیدترین مطلب به روایت آیت الله خامنه ای حرف عجیب امام درباره فرزندش حکایت دارد.

پربازدید ترین اخبار پنجشنبه آخر سال در سرویس سیاسی به روایت مقام معظم رهبرز از حرف عجیبی که امام درباره حاج احمد آقا گفتند اختصاص داشت. پس از آن گزارشی درباره جنجالی‌ترین‌نامه‌نگاری‌های‌سیاسی پربازدید بود و البته صادق زیباکلام هم طعنه زد که:تنها امیداصولگرایان این است که مثلا روحانی بجای 19میلیون رای ،18میلیون رای بیاورد.

در سرویس اقتصادی هم این سئوال مهم بود که چگونه دستمزد کارگران یک میلیون و ۳۱۷هزار تومان شد؟ همچنین خبر وزیر راه از تحول بزرگ در فرودگاه‌های کشور مورد توجه مخاطبان بود. مخاطبان این سرویس علاقه داشتند بدانند اجاره مغازه در محدوده تجریش چقدر تمام می‌شود؟

در سرویس فرهنگ و هنر این خبر تاسف بار منتشر شد که بازیگر «پدر سالار» روانه آرامگاه ابدی شد. همچنین غافلگیری رویا تیموریان روی آنتن تلویزیون  برای مخاطبان جالب بود و پربازدید شد. در این سرویس البته کنایه آنجلینا جولی به دونالد ترامپ هم جنجالی بود.

در سرویس جامعه برای مخاطبان مهم بود بدانند بهترین شهرهای جهان برای زندگی کدامند؟ همچنین گزارشی درباره پنجشنبه آخر سال و بحران ترافیک در جنوب تهران بسیار پربازدید بود. خبر خوشحال کننده این سرویس بازگشت دوباره و آرام آرام دریاچه ارومیه به زندگی بود.

در سرویس بین الملل ترامپ به لغو حکم مهاجرتی جدیدش واکنش نشان داد و پربازدید شد. همچنین در این سرویس اظهارنظر تازۀ ظریف دربارۀ رژیم صهیونیستی نظرها را به خود جلب کرد. گزارشی درباره دیدار رفقا در کاخ سفید هم پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات مخاطبان از دیدن یاقوت ارغوانی رنگ خاص تعریف‌شده برای گلکسی اس ۸  لذت بردند و لو رفتن تصویری از احمدی نژاد سوار بر خروس! در سرویس طنز و کاریکاتور ما خنده بر لب مخاطبان نشاند.

 

 

 

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =