فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان پیش بینی کرد امسال بیش از 15 هزار نفر از هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز به مناطق عملیاتی دریایی خلیج فارس در قالب اردوی راهیان نور دریایی اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، سردار رضا ترابی افزود: از آغاز اردوی راهیان نور دریایی در هرمزگان تاکنون دو هزار و 600 نفر از مناطق عملیاتی دریایی خلیج فارس بازدید کردند.

وی ادامه داد: روزانه 700 نفردر دو نوبت با دو شناور مسافری و یک لندیکرافت ازاسکله پشت شهر بندرعباس به جزیره هرمز و تنگه هرمز می روند تا باگوشه ای از حماسه دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس در خلیج فارس آشنا شوند .

وی گفت:اعزام به جزیره هرمزساعت 8 صبح و تنگه هرمزساعت14 و زمان سفرهای دریایی در هر نوبت 4 ساعت است.

وی افزود: اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس امسال با شعار من انقلابی ام تا 13 فروردین همزمان با هرمزگان در خوزستان و بوشهر نیز برگزار می شود و در سفرهای دریایی ،فرماندهان خاطرات دفاع مقدس و عملیات های دریایی را برای گردشگران روایت می کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: علاقمندان به شرکت در این اردوها می توانند بصورت کاروانی و هم بصورت آزاد ، در سامانه اینترنتی اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس و یا دریافت بلیط از بوستان ها و اماکن زیارتی استان به اردوی راهیان نور خلیج فارس اعزام شوند .

اردوی راهیان نور دریایی از 8 سال گذشته در مناطق دریایی جنوب کشور برگزار می شود.

در این مدت بیش از 43 هزار نفر در اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس در هرمزگان شرکت کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =