طرح سه شنبه های بدون خودرو در فردیس اجرا می شود

ایرنا نوشت : سرپرست فرمانداری فردیس اعلام کرد که با هدف ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و تشویق مردم به استفاده نکردن از خودروهای شخصی، طرح سه شنبه های بدون خودرو در این شهرستان از هفته اینده اجرا می شود.

حمید احدی افزود: این طرح با حضور روسای ادارات از فرمانداری فردیس به صورت دوچرخه سواری آغاز می شود.
وی با اشاره به ضرورت حفظ سلامتی افراد جامعه و کاهش مشکلات ناشی از آلودگی هوا بیان کرد: استفاده از دوچرخه علاوه بر کاهش آلودگی هوا در کاهش بیماری ها و افزایش سلامتی در افراد نیز تاثیر به سزایی دارد.
احدی با بیان اینکه مسئولان باید برای استفاده از دوچرخه در جامعه فرهنگ سازی کنند، اظهار داشت: این طرح با هدف ترغیب و تشویق مردم به استفاده از دوچرخه به جای خودروی شخصی، صرفه جویی در مصرف سوخت، ترویج ورزش و کاهش بار ترافیکی برگزار می شود.
وی افزود: مقررشد برای موارد اضطراری دو پد هلیکوپتر در پارک های تندرستی در منطقه 3 و بهشت در منطقه 10 فردیس با هماهنگی مدیرکل مرکز فوریت های پزشکی استان البرز نصب شود.
احدی افزود: طرح تشدید نظارت و کنترل ویژه ماه رمضان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت آش و حلیم و کارگاهای قنادی و تولید زولبیا و بامیا، رستوران و سایر مراکز و اماکن عمومی نیز اجرا می شود.
وی اظهار داشت: هماهنگی برای آغاز عملیات احداث بیمارستان دیابت در شهرک ناز فردیس در حال انجام است.
احدی روند ساخت بیمارستان 160 تختخوابی فردیس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملیات ساخت بیمارستان به جدیت در حال انجام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =