۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰

ایرنا نوشت: «برنی سندرز» سناتور برجسته حزب دمکرات و یکی از نامزدهای حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر از بالاترین میزان فقر در میان کودکان آمریکایی به شدت انتقاد کرد.

سندرز امروز در توییتر خود نوشت: جمهوریخواهان در مورد ارزش های خانواده داد سخن می دهند، بی آنکه بدانند که آمریکا بالاترین میزان فقر در میان کودکان را داراست.

وی پیشتر تاکید کرده بود: در جامعه ای مانند آمریکا که آزادی را هدف نهایی خود می داند، باید (همه افراد آن) برای پایان دادن به هر نوع تبعیض بصورت مستمر تلاش کنند.

وی در گفت و گو با گاردین تاکید کرد: زمانی که ترامپ به رسانه‌ها حمله می‌کند و می‌گوید «هر چیزی که آن‌ها می‌گویند دروغ است» و یا زمانی که یکی از قضات منتصب از سوی جورج بوش را «به‌اصطلاح قاضی» می‌خواند برای رسیدن به یک نتیجه است، آن اینکه تنها فردی که در آمریکا مدافع حقوق مردم است و راست می‌گوید اوست و تنها کسی که می‌تواند کار درست را انجام دهد، رئیس‌جمهوری آمریکا، یعنی «دونالد ترامپ» است. این در حالی است که چنین چیزی در تاریخ آمریکا سابقه نداشته است.»

گاردین نوشت: زمانی که نظر سندرز را درباره عاقبت ترامپ پرسیدم ،گفت: او در نهایت می‌خواهد رهبر جامعه‌ای باشد که به‌طور قابل‌توجهی به سمت استبداد پیش رفته باشد. جامعه‌ای که قدرت رئیس‌جمهورش فوق‌العاده و حتی فراتر از قانون است.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =