کوچ تمام نشدنی بازیکنان لرستانی به خارج استان

یکی از مهمترین خصوصیات میثم علی حسینی دروازبان اسبق تیم ملی و فعلی هاکی لرستان صراحت لهجه و شجاعت وی است، پس از مدت ها بی اطلاعی از وضعیت خودش و هاکی لرستان به سراغش رفتیم و او در گفتگو با خبرآنلاین مطالبی را عنوان کرد.

آقای علی حسینی چه خبر از هاکی ؟
حقیقا وضعیت چندان خوبی بر هاکی لرستان حاکم نیست، اوضاع مالی هیات بد است ، از طریق اداره ورزش نیز کمکی قابل توجهی به هیات نمی شود، رییس هیات به رغم تمامی تلاش هایش نمی تواند بر مشکلات شدید مالی چیره شود. شرایط به گونه ای است که اکثر بازیکنان ما در دیگر تیم ها و خارج از استان در حال بازی هستند.
وضعیت بدنی و روحی ات چگونه است :
خوشبختانه شرایط خوبی دارم، تمرینات منظمی را پشت سر می گذارم، امیدوارم معجزه ای رخ داده و تیم لرستان مشکل مالی اش برطرف تا همراه لرستان در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم، در صورت حل نشدن مشکلات مجبور هستیم برای تیم های دیگر بازی کنیم.
مهمترین مشکلاتی که هیات هاکی با آن دست به گریبان است،چیست ؟
هیات از نظر تجهیزات و مسایل مالی در شرایط سختی است، هاکی لرستان با آن پیشینه ی درخشان هیچ حمایتی نمی شود، متاسفانه متولیان ورزش لرستان شناخت دقیقی از هاکی و جایگاه آن ندارند، که اگر داشتند این چنین رهایش نمی کردند.
عملکرد اداره ورزش و جوانان لرستان را چگونه ارزیابی می کنید؟
مسوولان اداره ورزش و جوانان لرستان اعتقاد دارند که هیات ها خودشان باید اسپانسر جذب کرده و به دنبال درآمدزایی باشند، این موضوع امری منطقی است ولی نه برای خرم آباد که نه شهر صنعتی است، نه شهر زیارتی ، شرایط جذب اسپانسر برای هیات های بسیار سخت است، اداره ورزش و جوانان لرستان خودش قادر به جذب اسپانسر نیست ولی از هیات ها انتظار جذب اسپانسر دارد. انتظار داریم اداره ورزش در هنگام اعزام ها مبلغی منطقی در اختیار هیات ها قرار بدهند. بعضا مشاهده شده است برای اعزام یک تیم مبالغ بسیار ناچیزی کمک می کنند .
چه برنامه ای برای آینده ی ورزشی خودت متصور هستی ؟
بنده 18 سال است در عرصه ورزش حضور فعالی داشته ام، متاسفانه با توجه به شرایط فعلی حاکم بر ورزش لرستان برای خودم آینده ی روشنی متصور نیستم، این احتمال وجود دارد که در آینده ای نزدیک برخلاف میل باطنی ام برای دیگر استان ها بازی کنم
میثم علی حسینی دروازبان تیم هاکی لرستان: اداره ورزش و جوانان لرستان نسبت به ورزشکارها مسوولیت پذیر باشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =