۲۰۵ حوزه امتحانی در امتحانات خردادماه  استان لرستان فعالیت دارد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از تعدادی از حوزه های برگزاری امتحانات خرداد ماه شهرستان خرم آباد گفت : فضای حاکم بر حوزه های امتحانی باید توام با آرامش خاطر برای دانش آموزان باشد و استرس را از آنان دور کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند امتحانات را خروجی یک سال تلاش وفعالیت دانش آموزان برشمرد و گفت : تلاش متولیان باید فراهم کردن شرایطی باشد که با رعایت ضریب امنیت بالا ؛ دانش آموزان بتوانند با آرامش خاطر به ارزیابی آموخته های خود در طول سال تحصیلی بپردازند . وی در ادامه تاکید کرد : امتحانات نهایی دانش‌آموزان لرستانی هم زمان با سراسر کشور از دوم تا 25خرداد ماه با شرکت 34 هزارو 678 دانش آموزسال سوم متوسطه نظری و فنی حرفه ای و کاردانش و پیش دانشگاهی برگزار می شود.

دریکوند ادامه داد: 205 حوزه‌ امتحانی آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات نهایی را دارند و شرح وظایف امتحانات برای عوامل اجرایی تبیین شده است .

وی به فعالیت 12حوزه تکثیر و 8حوزه تصحیح اوراق هم اشاره کرد و گفت : خانواده ها باید در ایام برگزاری امتحانات فضایی آرام را برای دانش آموزان فراهم کنند و کمک کنند تا دانش آموزان با فراغ بال بتوانند مطالعه و جمع بندی دروس را انجام دهند.
 
دریکوند در ادامه با حضور در حوزه های تصحیح اوراق نواحی یک و دو شهرستان خرم آباد بر رعایت استانداردها و دستورالعمل ها تاکید کرد و گفت: در تصحیح اوراق باید توجه به مفهوم سوالات مد نظر قرار گیرد.
  
گفتنی است که در این دیدار ها حجت مومنی مشاور اجرایی ،مجتبی باقری مطلق و علی قربانی روسای ادارات سنجش و روابط عمومی نیز حضور داشتند .

در بازدید از حوزه تصحیح و حوزه های برگزاری امتحانات ناحیه دو ؛مجتبی بهمنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد نیز حضور داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =