١١ مرداد مراسم اختتامیه جشنواره ملی نقاشی رضوی برگزار خواهد شد

علی خیلدار در نشست خبری در خصوص میزبانی استان البرز در جشنواره ملی نقاشی رضوی گفت: از سری برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) افتخار میزبانی پانزدهمین جشنواره نقاشی ملی رضوی با استان است. تلاش برای خادمی آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام و اشاعه فرهنگ و سیره رضوی و الگو قرار دادن راه و منش آن امام همام توفیقی است که از سوی خداوند متعال نصیب مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و شهرستان کرج قرار گرفته است.

َبه گزارش خبر آنلاین و به نقل از واحد خبر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج؛ خیلدار به برگزاری جلسات متعدد از سوی ستاد اجرایی برگزاری جشنواره در خصوص اطلاع رسانی و دعوت از هنرمندان برای حضور در جشنواره اشاره کرد و گفت: در طی جلسات متعدد ستاد جشنواره، فراخوان و پوستر جشنواره در اردیبهشت ماه سال جاری در اختیار هنرمندان و ادارات کل استان ها و انجمن های هنرهای تجسمی سراسر ایران قرار گرفت و با ارتباطی که با مسئولین مربوطه استان برقرار شد، اطلاع رسانی به نحو شایسته صورت گرفت.
وی در ادامه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: تعداد ٢٢٠ اثر از ٨٠ شرکت کننده در سایت جشنواره ثبت نام کردند که در داوری اولیه تعداد ٣١ اثر از ٢٦ شرکت کننده به مرحله دوم داوری و نمایشگاه راه پیدا کرده است که پس از ارسال آثار منتخب در تاریخ ٥ مرداد مرحله دوم داوری انجام می شود و آثار منتخب معرفی می گردند. نفرات منتخب در ٣ بخش اختصاصی، عمومی و ویژه معرفی خواهند شد.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده از استان های البرز، تهران، اصفهان، شیراز، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و مازندران در جشنواره حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است مراسم اختتامیه جشنواره ١١ مرداد همزمان با دهه کرامت و مقارن با میلاد با سعادت و سراسر نور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در محل کاروانسرای شاه عباسی و در همجواری آستان مقدس امامزاده حسن (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) برگزار می گردد و میزبان هنرمندان و پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره نقاشی ملی رضوی خواهد بود. در حاشیه برپایی نمایشگاه و مراسم اختتامیه به همت انجمن هنرهای تجسمی استان البرز ورک شاپ و کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =