۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید مشکلی با کادر فنی ندارد.

مرتضی رضایی: بهداد سلیمی و تغییر چهره ای که برای خیلی ها عجیب بود. از قدیم هم این نقل قول وجود داشته که آدم ها برای تغییر دست به هر کاری می زنند و بعضی ها هم هستند که برای تنوع و برای اینکه خودشان را از زیر فشار خارج کنند موهای خودشان را از ته می تراشند. بهداد هم حالا همین کار را کرده است و با همین سر و شکل جدید درانظار عمومی حاضر می شود. او که قویترین مرد ایران است حالا دارد به شدت تمرین می کند تا شاید بتواند در مسابقات جهانی عنوان قویترین مرد جهان را از "لاشا تالاخادزده"پس بگیرد. اعجوبه وزنه برداری گرجستان که در ظاهر دست نیافتنی است اما این حرف را درباره رضازاده و خود بهداد هم می زدند! این روزها رکوردار یک ضرب و مجموع جهان در اختیار این وزنه بردار گرجستانی است و بهداد انگیزه های زیادی دارد برای اینکه بتواند دوباره همه چیز را از آن خودش کند.

تغییر چهره ناگهانی شما برای خیلی ها جالب بود.

خواستم تنوع باشد.مشکلی هم نیست و تا دو سه هفته دیگر موهایم به شرایط عادی بر می گردد.

پس دلیل خاصی نداشت؟

نه،چه دلیلی؟.فقط برای تنوع این کار کردم.

شما یکی از مهمانان ویژه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بودید.

بله.به همراه رییس فدراسیون و جمعی از ورزشکاران به این مراسم دعوت شده بودیم.از حضور در این مراسم خوشحال بودم و ممنونم که بنده هم در این مراسم حضور داشتم.

بهداد سلیمی این روزها چه کار می کند؟خیلی ها نگران مصدومیت شما هستند و می خواهند ...

خوشبختانه شرایط زانویم خوب است. پس از المپیک مجبور شدم سه تا چهار ماه استراحت کنم و در آغاز تمرینات از ناحیه زانو درد شدیدی داشتم. با این حال با توجه به تمریناتی که زیرنظر دکتر نوروزی انجام دادم، رفته رفته شرایطم بهتر شد و در حال حاضر مشکل خاصی ندارم. امیدوارم تا مسابقات جهانی به آمادگی لازم برسم.همه چیز دارد منظم پیش می رود و از این اتفاق هم خوشحالم و خدا را شکر می کنم.البته مدت هاست وزن کشی نکرده ام و نمی‌دانم وزنم کم شده است یا زیاد. 

پس از کنار گذاشتن سجاد انوشیروانی می گویند که اوضاع تیم ملی چندان مناسب نیست.نظر شما هم همین است؟

این تغییرات با نظر مسئولان و اعضای شورای عالی فدراسیون وزنه برداری انجام شده و  و ما هم باید تابع اقدامات فدراسیون باشیم. کار خودمان را انجام می‌دهیم. راه و مسیر یکی است اما در این میان بعضی امروز به ما کمک می‌کنند و بعضی هم فردا. تغییر و تحولات کادرفنی نباید در کار ورزشکار حرفه ای خلل و حاشیه ایجاد کند. من هم مثل تمام وزنه برداران وظیفه دارم زیر نظر کادرفنی منتخب مسئولان فدراسیون کار کنم. 

ارتباط خودت با کادر فنی خوب است؟

محسن بیرانوند برای تمام وزنه برداران وقت می گذارد و با همه کار می کند. با این حال سرمربی تیم ملی هر کسی را که وزنه‌های سنگین‌تری بزند، راهنمایی می‌کند.

کمتر از چند ماه دیگر مسابقات وزنه برداری جهانی به میزبانی آمریکا برگزار می شود.خیلی ها روی وزنه زدن های شما حساب کرده اند.اتفاق خوبی خواهد افتاد؟

وزنه برداری رشته ای رکوردی است و مدال گرفتن و رکورد زدن در آن کمی سخت است. با این حال  تمام تلاشم را می کنم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنم.خودم که انگیزه های زیادی دارم و می خواهم عناوینی که از دست داده ام را پس بگیرم.

سعید علی حسینی هم به دنیای وزنه برداری بازگشته.او یکی از رقیبان جدی شما به حساب می آید.

سعید رقیب من است اما بیشتر با هم رفیق هستیم.خوشحالم که او پس از مدت ها به وزنه برداری بازگشت و دارد تمریناتش را انجام می دهد.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =