«خبرجنوب» نوشت: مردی پس از اختلاف با همسرش در یک جنایت هولناک،خون بپا کرد.

ساعت دو و 30 دقیقه بامداد سه شنبه وقوع یک فقره جنایت هولناک در یک ساختمان مسکونی در شیراز، به کلانتری اعلام شد.
با حضور تیم بررسی صحنه جرم در محل و پس از بررسی دقیق، مأموران متوجه جسد یک زن شدند که بنا بر اظهارات اعضای خانواده ، مادرشان بود. با اعلام خبر کشف جسد متعلق به این زن و اظهارات دو پسر وی ، پدر خانواده نیز با ضربات متعدد چاقو و انتقال به بیمارستان به کارآگاهان گزارش شد، بلافاصله مأموران در محل حاضر و پس از انجام بررسیهای اولیه ، موضوع به اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام می شود .
با حضور قاضی درخشان ، بازپرس دادسرای امور جنایی شیراز، تیم بررسی صحنه جرم اداره آگاهی و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل و انجام معاینات اولیه ، علت مرگ زن جوان خونریزی شدید ناشی از ضربات متعدد چاقو اعلام شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور درخشان، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی شیراز قرار گرفت و تحقیقات از همان دقایق اولیه آغاز شد .
با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اداره اطلاع پیدا کردند که از حدود چند ماه پیش این زن با همسرش اختلاف شدید داشته است. بنا بر اظهارات دو پسر این زن ، جنایت توسط پدرشان که در بیمارستان بستری بود اتفاق افتاده بود.
با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص احتمال وقوع جنایت از سوی وی ، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به كشف سرنخ هایی شدند.
همزمان با حضور بازپرس پرونده در بیمارستان مشخص شد که این مرد پس از قتل همسرش خودزنی کرده است. از این رو از وی در حالی که تحت درمان بود بازجویی شد. متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد .
متهم در اظهارات خود و در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : زمانی که با همسرم درگیر شدم تصمیم به قتل گرفتم از این رو نیمه شب حادثه با قصد و نیت قبلی به او حمله ور شدم.
وی ادامه داد: در این میان با چاقویی که به همراه داشتم او را زخمی کرده و پس از اطمینان از قتل ضربه ای به خودم زدم میخواستم از این زندگی راحت شوم.
تحقیقات تکمیلی جهت مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت و ... در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =