کیهان کلهر و رامبرانت تریو در روزهای 14 و 15 شهریور در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌روند و تمامی بلیت‌های روز اول این کنسرت به فروش رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیهان کلهر که این روزها در حال آماده شدن برای اجرای چند کنسرت در اروپاست، به زودی روی سن تالار وزارت کشور خواهد رفت و به همراه گروه رامبرانت تریو به اجرای قطعاتی می‌پردازد.

او ابتدا در روز 22 آگوست در فستیوال هوی بلژیک به همراه اردال ارزنجان قطعاتی را اجرا خواهد کرد و بعد از آن در روز 25 ام همین ماه در فستیوال موسیقی سامرتون در آلمان در کنار این هنرمند به اجرای قطعاتی خواهد پرداخت. سپس در روز 27 ام آگوست، در شهر اوترخت هلند در فستیوال جز اوده موزیک  (Oude Muziek Kazz Festival) به همراه گروه هلندی جَز رامبرانت تریو روی سن خواهد رفت.

بعد از این مجموعه کنسرت در اروپا، او به ایران باز خواهد گشت تا در نیمه شهریور،  چهاردهم و پانزدهم این ماه به همراه رامبرانت فرایش (پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه‌ای) به اجرای کنسرت برای مخاطبان ایرانی بپردازد و اولین کنسرت مشترکشان در ایران به همراه این گروه را رقم بزنند.  این در حالیست که همکاری این هنرمند و این گروه از سال 2011 آغاز شده است و بارها در فستیوال‌های معتبر اروپا به اجرای قطعات موسیقی پرداخته‌اند.

همچنین طی ماه‌های آینده آلبومی از یکی از اجراهای مشترکشان در ایران منتشر خواهد شد که در حال حاضر آخرین مراحل فنی آن در حال انجام است. همکاری کلهر و تریوی رامبرانت که یکی از معروفترین و معتبرترین گروه‌های موسیقی جَز اروپاست و توانسته تورهای کنسرت موفقی را در کشورهای مختلف برگزار کند در اجرای قطعاتی در تلفیق موسیقی شرق و غرب است.

رویال هنر پارس به تهیه کنندگی مجید عبدی برگزاری این کنسرت را به عهده دارد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =