امسال هفته بسیج را در حالی آغاز می‌کنیم که سرطان داعش در منطقه پرآشوب خاورمیانه جراحی شده است.

سردار قاسم سليماني پيش از اين قول داده بود به‌زودي پايان داعش را اعلام مي‌كند و تحقق اين قول با روزهاي آغازين هفته بسيج مصادف شده است.

رصد اخبار جنگ در منطقه مويد اين حقيقت است كه زماني محور مقاومت توانست دست پيش در معادلات منطقه‌اي داشته باشد كه مستشاران ايراني وارد صحنه نبرد شدند.

سرداران ايراني هم تاكيد دارند زماني توانستند معادلات صحنه نبرد را تغيير دهند كه مدافعان مردمي در عراق و سوريه، پاي كار آمدند.

سخني به گزاف نگفته‌ايم اگر بگوييم مدل بسيج ۲۰ ميليوني ايراني توانست خاورميانه را از چنگال سرطان داعش نجات دهد. سرداران ايراني با استفاده از ابتكار بنيانگذار جمهوري اسلامي (ره) كه پيش از اين در دفاع مقدس ۸ ساله جواب داده بود، توانستند داوطلبان مردمي در منطقه خاورميانه را حول محور مقاومت سامان‌دهي كنند تا از اين رهگذر، ضمن خنثي كردن برنامه‌ريزي‌هاي بلندمدت سرويس‌هاي كشورهاي غربي و سعودي-صهيونيستي، گروه خشن و ضدانساني تا بن دندان مسلح داعش را نابود سازند.

ضمن تبريك هفته بسيج به خانواده‌هاي معظم شهداي دفاع مقدس، شهداي حرم و محور مقاومت، تاكيد دارد حفظ اين شجره طيبه منوط به به‌روزرساني و تجهيز اين سازمان به قابليت‌هاي نبرد در فضاي حقيقي و مجازي متناسب با استانداردهاي امروز است. چرا كه تا نظام اسلامي برپاست، دشمني‌ها هم ادامه خواهد داشت و حفظ و ارتقاي ظرفيت‌هاي بسيج ضامن حفظ و حراست از ايران عزيز است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =