مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها: کریمی بر اساس منافع ملی و خواست مردم ایران عمل کرد

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:رییس جمهور در آیین سالیانه از قهرمانان تجلیل خواهد کرد.

سید محمد شروین اسبقیان گفت : حضور علی رضا کریمی در وزارت ورزش و  جوانان با هماهنگی رسول خادم رییس فدراسیون و دعوت او از طریق رضا لایق دبیر فدراسیون صورت گرفت و در جمع مدیران و معاونان وزارتخانه و روسای فدراسیون های ورزشی از او تجلیل شد.

وی درباره اهمیت کار کریمی افزود : قهرمانان ایرانی زیادی در سال‌های گذشته در اعتراض به رژیم نامشروع صهیونیستی در میادین بین المللی مقابل ورزشکاران آنها قرار نگرفته اند و پیروی از منویات نظام و کشور و عمل به خواست مردم ، بزرگ‌ترین پاداش برای آنها بود و رضا کریمی هم در همین جهت عمل کرد و از او تشکر می کنیم.

اسبقیان با اشاره به نه آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور دکتر روحانی رییس جمهور گفت : وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم بسیار خوش حساب بود و پاداش های معوقه سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ را که مربوط به گذشته بود تقبل کرد و  انشاالله امسال هم از قهرمانان ایران با حضور رییس جمهور محبوب تجلیل خواهیم کرد.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون ایثار و شهامت رزمندگان و پایداری خانواده های شهدا ، آزادگان در سال‌های دفاع مقدس و امروز در قامت شهدای مدافع حرم دانست و گفت : همه در هر سنگری هستیم مدیون قهرمانان واقعی کشور هستیم و جامعه ورزش و قهرمانان هم همواره پایبندی به آرمان های نظام و شهدا را به اثبات رسانده اند. 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =