ایلنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار که خواستار تشکیل کمیته شفاف‌سازی درمورد شایعات مربوط به سانحه در کشتی سانچی شده بود، از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواست که در این راستا اقدام کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به موضوع حادثه آتش‌سوزی در کشتی سانچی اشاره کرد و با انتقاد به انتشار برخی شایعات در این رابطه اعلام کرد: آقای پزشکیان از جناب‌عالی به‌عنوان رییس جلسه می‌خواهم دستور بدهید که کمیته شفاف‌سازی در این رابطه تشکیل شود.
وی افزود: متاسفانه شاهدیم شایعاتی درباره وضعیت سانحه در کشتی سانچی در برخی رسانه‌ها و میان افکار عمومی دست به دست می‌شود که لازم است یک کمیته شفاف‌سازی به‌صورت فوری برای بررسی مسائل مربوط به کشتی سانچی را تشکیل یابد.
مسعود پزشکیان که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی امروز را برعهده داشت، در واکنش به این تذکر اعلام کرد: فکر می‌کنم آقای لاریجانی در نشست علنی روز یکشنبه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ماموریت داد که در این رابطه اقدام کند. مردم نباید به شایعاتی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، توجه کنند و به هر حال لازم است اخبار را از مجاری رسمی دنبال کنیم.

توضیحات وزیر کار درباره سانچی و همه ابهاماتش و همچنین رمزگشایی‌ یک ناخدای جنگ‌نفتکش‌ها در سال ۶۳ در باره شایعات اخیر را هم بخوانید.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =