تسنیم نوشت: فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت در برقراری امنیت سطح شهر خرم‌آباد فعالیت دارد گفت:مسئولان با حضور در میان مردم،مشکلات آن ها را از نزدیک لمس کنند.

سرهنگ ماشاالله بازگیر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از 100 پایگاه مقاومت در برقراری امنیت سطح شهر فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت برای تأمین امنیت محله‌های سطح شهر به کمک نیروی انتظامی آمده‌اند و خلأهای امنیتی را جبران کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه شهرستان خرم‌آباد در بخش‌های مبارزه با مواد مخدر، کاهش طلاق و رفع مشکلات حاشیه‌نشینی قدم‌های مثبتی برداشته است، افزود: با شناسایی قاچاقچیان، معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اقدام به ارشاد آن‌ها می‌کنیم در غیر این صورت با آن برخورد قانونی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به اینکه حضور مدیران و مسئولان در مناطق حاشیه‌ای شهر سبب می‌شود که مشکلات مردم به سمع و نظرشان برسد، عنوان کرد: وقتی مسئولان در کنار مردم هستند به این معناست که به آن‌ها احترام گذاشته و برای رفع مشکلات شان قدم‌هایی برداشته می‌شود.وی با بیان اینکه نماینده مردم خرم‌آباد را به همراه مسئولان به مناطق حاشیه‌ای جهت مشاهده مشکلات برده‌ایم، بیان کرد: وقتی یک مسئول مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و آن را لمس کند، به طور یقین اقدامات مثبت و قابل‌توجهی برای آن‌ها انجام می‌دهد.

بازگیر ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم نمایندگان مردم خرم‌آباد در مجلس، پایان هرماه در یک مکان جمع شوند و از جوانان دعوت کنند که مشکلاتشان را بیان کنند؛ نمایندگان و مسئولان باید صحبت‌های مردم را خودشان گوش دهند نه مدیر دفترشان.

کاهش آمار طلاق با استفاده از ارائه آسیب‌ها

وی تصریح کرد: اگر شوراهای حل اختلاف آسیب‌های بعد از طلاق را به‌درستی به متقاضیان طلاق عنوان کنند به طور یقین آمار طلاق کاهش می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه سپاه خرم‌آباد برای زنان بی‌سرپرست و یا بد سرپرست اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است، افزود: در برخی از مناطق حاشیه‌ای شهر برای این بانوان کارگاه‌های خیاطی و آموزش خیاطی ایجاد کرده‌ایم که سبب درآمدزایی برای خود و خانواده‌شان شده است.

ایجاد کارگاه‌های خیاطی برای بانوان بی‌سرپرست

وی عنوان کرد: تقاضا داریم ادارات استان برای سفارش‌های مربوط به خیاطی به این کارگاه‌ها مراجعه کنند و کار پسندیده آن است که ادارات با این اقدام هم سفارش خود را تحویل بگیرند وهم در این کار خیر سهیم شوند.

بازگیر گفت: به برخی از زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست شهر نیز که شناسایی‌شده‌اند، کمک‌های بلاعوض، تسهیلات و سبد کالا ارائه کرده‌ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =