قبل از آغاز محرم و صفر قابل پیش بینی بود که برنامه های شاد و مفرح تلویزیون که مخاطبان میلیونی هم دارند لااقل برای دو ماه تعطیل شوند؛مشخصا منظور بنده "دورهمی" مهران مدیری و "خندوانه" رامبد جوان است.

دو برنامه ای که به نوعی برند شبکه نسیم هستند و شاید بتوان گفت که این شبکه بدون دورهمی و خندوانه فعلا به محاق رفته باشد.

نکته اما اینجاست که کمتر از یک هفته دیگر ماه عزیز صفر نیز به پایان می رسد. و این بدان معناست که تلویزیون برای ارایه برنامه های شاد، با مانعی روبرو نیست.

با این حال ظاهرا به این زودی ها نه از خندوانه خبری هست و نه از دورهمی؛ مهران مدیری که بارها اعلام کرد دیگر برنامه ای به نام دورهمی نه از شبکه نسیم و نه از هیچ شبکه دیگری پخش نخواهد شد، هرچند بعدا مدیران سیما خبر از تولید سری جدید دورهمی دادند آن هم با حضور مهران مدیری و به نظر می رسد دورهمی با مجری و کارگردان معروف اش دوباره به شبکه نسیم بازگردد اما این بازگشت،قطعا به این زودی ها نیست و اگر هم باشد احتمال زیاد برای نوروز آماده پخش شود.

درباره خندوانه هم همین ماجراست؛ رامبد جوان البته همان زمان و در آخرین برنامه اش اعلام کرد که خندوانه بلافاصله بعد از محرم و صفر پخش نخواهد شد و او به فکر تدارک سری جدید خندوانه برای ایام نوروز است؛ خبری که مدتی پیش رسما تایید شد و جوان اعلام کرد که اسفندماه پیش تولید برنامه خندوانه را آغاز خواهد کرد تا برای پخش در نوروز 97 آماده شود.

این؛ حرفی به اغراق و صحبتی به گزاف نیست که در قحطی برنامه های شاد تلویزیون، بار اصلی بر روی دوش مهران مدیری و رامبد جوان بوده و هست و مردم ایران هر شب چشم انتظار دیدن دورهمی و خندوانه بودند و هستند تا بلکه اندکی از مشکلات ریز و درشت خود را فراموش کنند و برای ساعتی هم که شده فارغ از دل مشغولی های روزانه، نشاط را هم تجربه کنند.

در این شرایط و در حالی که هنوز بیشتر از چهار ماه تا پایان سال 96 باقی است اما ظاهرا در این بازه زمانی خلا نشاط اجتماعی -لااقل آنچه که سهم تلویزیون قلمداد می شود-خالی است.

حالا بهتر و بیشتر به این نکته می رسیم که تلویزیون ما به "مدیری" و "رامبد" های بیشتر و به "دورهمی" و "خندوانه" های بیشتری احتیاج دارد.

این روزها می شود نتیجه گرفت چقدر جای امثال مدیری ها و رامبدها خالی است برای جامعه امروز ما....

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هدی A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    0 0
    عاشق این دعای رامبد جوان بودم انشاالله همه مریضا از بستر بیماری بلند بشن