در ۷ اردیبهشت، پربازدیدترین اخبار به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطالب درباره مناظره دو چهره از دو طیف سیاسی بود. دراین مناظره که در خبرآنلاین برگزار شد زیباکلام گفت: چرا من و ایرجِ آبدارچی یک اندازه یارانه می‌گیریم؟ و الله کرم در پاسخ او گفت: زیباکلام خودش نمونه پوپولیست است.

در خبر پربازدید دیگری انتقاد ستاد انتخابات کشور از برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما مورد توجه مردم بود. همچنین واکنش سعید مرتضوی به شایعه ارتباطش با ستاد ابراهیم رئیسی هم بازدید زیادی به خود اختصاص داد.

در سرویس اقتصادی رونمایی از یک فساد بزرگ در اواخر دولت احمدی نژاد چشم مخاطبان را خیره کرد. همچنین مردم خواستند بدانند اصلا پرداخت ماهانه ۲۵۰ هزار تومان به بیکاران امکان‌پذیر است؟ در خبر پربازدید دیگری مشخص شد قیمت مسکن در کدام منطقه تهران کم شده.

در سرویس فرهنگ وهنر خبر تشییع پیکر بازیگری که روز فوت مادرش به صحنه رفت و مردم را خنداند پربازدید بود. همچنین ماجرای ابتلای بازیگر زن سینما به بیماری ام‌اس برای مخاطبان خواندنی بود. در خبر دیگری مخاطبان از حادثه برای بازیگر سرشناس در صحنه فیلمبرداری مطلع شدند.

در سرویس اجتماعی سخنان اژه‌ای پربازدید بود که گفت: دولت مدیران نجومی بگیر را عزل کرد. خبری هم درباره کاهش میزان ثبت‌نام کنندگان آزمون ‌کارشناسی‌ ارشد برای مخاطبان جذاب بود. در خبر تاسف بار دیگری جزییاتی از شهادت ۸ مرزبان ایرانی توسط تروریست‌ها در میرجاوه منتشر شد. روحشان شاد و قرین آرامش باد.

در سرویس بین الملل از مخالف اصلی عضویت ایران در پیمان شانگهای رونمایی شد. در این سرویس همچنین واکنش مرکل به توهین نتانیاهو به وزیر خارجه آلمان بازدید زیادی داشت. واکنش کره‌شمالی به استقرار سامانه موشکی تاد هم ساعت جنگ را در جنوب شرق آسیا به نیمه شب نزدیک کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم خوشبختی به شیوه گاز انبری! به استحضار مردم رسید و در سرویس فناوری اطلاعات هم سامسونگ اعلام کرد: سایه قرمزرنگ در اس ۸ طبیعی است.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =