بازدید استاندار مرکزی و مسئولان استان از پروژه های شاخص راهسازی کمیجان و خنداب

استاندار مرکزی به همراه مقدسی و کریمی نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی امروز ضمن بازدید از روند اجرای پروژه های شاخص راه سازی در شهرهای کمیجان و خنداب، موانع و مشکلات موجود را بررسی کردند.

به گزارش خبرآنلاین مرکزی، این پروژه ها در بخش های احداث، تعریض، زیرسازی، آسفالت، راه اصلی و تقاطع غیر هم سطح بود که در جریان این بازدید ، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی به تشریح وضعیت اجرای این طرح ها پرداخت.

به گفته شارقی بهسازی محور آهنگران کمیجان با اعتباری بالغ بز ۴۹میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی در سال ۹۶ آغاز شده که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، تا پایان سال ۹۶ به پایان می رسد و تا کنون 2.5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

تعریض محور خنداب- پل دوآب با پیشرفت 60 درصدی، بازدید از پروژه بهسازی محور ساروق _ کمیجان، بازدید از محور داودآباد به طول ۱۵کیلومتر ، احداث راه جدید در محور وفس- آقچه قلعه به طول 24 کیلومتر و محور خارپهلو- مهرآباد به طول 12 کیلومتر از جمله پروژه هایی بود که مورد بازدید قرارگرفت.

شایان ذکر است مسئولان استان در جریان این بازدید،طی نشست هایی در محل فرمانداری کمیجان و خنداب و بخشداری ساروق، مسائل و مشکلات راه های این شهرستان ها را مورد بررسی قرار دادند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =