ایرنا نوشت:

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام افزوده شدن فیلم روباه به کارگردانی بهروز افخمی به جمع آثار معرفی شده برای اکران نوروزی از تکمیل شدن فهرست نهایی فیلم ها برای نمایش در تعطیلات نوروزی خبر داد.


غلامرضا فرجی روز پنجشنبه با بیان این که ترکیب اکران عمومی آثار سینمایی در ایام نوروز با افزوده شدن فیلم روباه تکمیل شده است، گفت:بر این اساس در نوروز 94 شاهد نمایش فیلم های استراحت مطلق، طعم شیرین خیال، ایران برگر و رخ دیوانه خواهیم بود.

او ادامه داد:بر اساس قراردادهای صورت گرفته میان فیلم ها و سینماهای سرگروه، مقرر شده تا فیلم استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گروه سینمایی قدس، طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی در گروه سینمایی آفریقا، ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در گروه سینمایی آزادی و رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داودی در گروه سینمایی استقلال در ایام نوروز به نمایش درآیند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین گفت: با توجه به تنوع موضوعی و داستانی فلیم های منتخب برای اکران نوروزی، امیدواریم تا مخاطبان مانند نوروز سال 1393 در تعطیلات نوروزی امسال استقبال خوبی را از این آثار به عمل آورند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =