عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مهمان تلفنی برنامه نود بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه سیاه جامگان دوشنبه پرحاشیه و سختی را سپری کرد. قبل از آغاز بازی مقابل استقلال، دفتر این باشگاه به شکل ناگهانی پلمپ شد. موضوعی که آغازگر گفت و گوی عادل فردوسی پور و مدیرعامل سیاه جامگان بود.

عباسی در این خصوص گفت:« ما به این موضوعات عادت کرده ایم.هر روز که از خواب بلند می شویم با یک داستان جدید مواجه می شویم.زمانی که به من گفتند باشگاه پلمپ شده است من قضیه را پیگیری کردم و متوجه شدم که این پلمپ برای تغییر نام باشگاه بوده است. اما خود ما هم اصلا متوجه نشدیم که در آخر چه اتفاقی افتاد است و چرا پلمپ و بعد فک پلمپ شده است.»

عباسی در مورد تغییر نام باشگاه ادامه داد:« باید نام باشگاه سریعا جایگزین شود و ما باید مجوز لازم را از کمیسیون ماده 5 کسب کنیم.ما تصمیم داشتیم تا نام باشگاه را از سیاه جامگان به ابومسلم تغییر دهیم اما گفتند این نام مشکل دارد و باید نام دیگری انتخاب شود.»

 فردوسی پور در مورد اینکه مشکل اسم باشگاه چیست پرسید و عباسی گفت:«من مشکل اصلی را نمی دانم اما کمیسیون اعلام کرده است که نام باشگاه باید تغییر کند و و ما با این نام مشکل داریم. اسم تیم ما سیاه جامگان باشد یا مشکی پوشان خیلی تفاوتی ندارد.نام و لوگوی روی پیراهن منقش به اسم امام رضا(ع) است و اینکه ما یک تیم از مشهد مقدس هستیم می تواند بعضی مشکلات را حل کند.»

عباسی در خصوص حضور جادوگر در سیاه جامگان به ویژه در فصل گذشته گفت:« من اصلا تایید نمی کنم و از برنامه شما هم گلایه ای دارم به دلیل اینکه شما هفته گذشته ما را متهم به جادوگری کردید در صورتی که ما اصلا کاری را انجام ندادیم و شما نباید بی دلیل یک تیم را به خصوص تیم ما که برای مشهد است متهم کنید. ما در هر صورت منتظر دعوت از کمیته اخلاق هستیم برای توضیحات درباره کاغذی که برای جادوگری  پیدا شده است.ما داریم با همه شرایط کنار می آییم اما بعضی ها ما را متهم به این جور مسائل می کنند.» 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =