پرداخت بیش از 83 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان

ایسنا نوشت :رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: بازسازی و نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی و صنعتی نیز امسال در طرح بهین‌یاب در نظر گرفته شده که در چهارمحال و بختیاری بانک‌های عامل موظف به پرداخت 83 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی هستند.

سید نعیم امامی  در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طی سال جاری 108 میلیارد تومان از طریق بانک‌ها به 444 طرح تولیدی تسهیلات به صورت مستقیم اعطا شد.
وی افزود: بازسازی و نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی و صنعتی نیز امسال در طرح بهین‌یاب در نظر گرفته شده که در چهارمحال و بختیاری بانک‌های عامل موظف به پرداخت 83 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی هستند.
امامی در ادامه افزود: همچنین طی سال گذشته 420 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌های عامل به طرح‌های تولیدی اعطا شد که همه نظارت شده و در سامانه بهین‌یاب ثبت شده هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تعطیلی شش کارخانه عمده تولیدی استان طی سال‌های 88 تا 92، تصریح کرد: خوشبختانه از این تعداد سه کارخانه به چرخه تولید بازگشتند و امید است سه کارخانه باقی‌مانده نیز به زودی به چرخه تولید بازگردند.
وی با اشاره به مصوبات طرح رونق خاطرنشان کرد: مصوبات بخش صنعت طرح رونق تولید به 18 طرح و 17 واحد تولیدی با مبلغ بیش از 54 میلیارد تومان و مصوبات بخش کشاورزی این طرح نیز به 47 طرح تولیدی به مبلغ 15 میلیارد تومان بوده است.
گفتنی است ، در ستاد تسهیل و رفع موانع امروز مشکلات مربوط به پنج واحد تولیدی از جمله شرکت لبنیات فلات کوهرنگ، کارخانه ساخت پنجره یو پی وی سی، شرکت سیباسان سبز دشت، شرکت کامپوزیت پویا و کارخانه تولید تیر بتونی که مربوط به بانک‌های عامل، تأمین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی بود، بررسی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =