تعیین ضرب‌الاجل برای اتمام عملیات سنگ‌بری در میرآباد

فرماندار شهرکرد، از تعیین ضرب العجل برای اتمام عملیات سنگبری درمیر آبادشهرکرد خبر داد

حمید ملک پور درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین  افزود : در خصوص فعالیت سنگ‌شکن در منطقه میرآباد که صدای آن برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده است، اظهار کرد: زمینی در این منطقه در سال‌های گذشته به شرکت تعاونی واگذار شده و این شرکت نیز این زمین را بین اعضای خود تقسیم کرده است.

وی افزود: تعدادی از اعضا کار سنگ‌بری را انجام داده‌اند، اما هنوز چند عضو باقی‌مانده که درخواست تکمیل فرآیند سنگ‌بری را داشتند.

فرماندار شهرستان شهرکرد عنوان داشت: به‌منظور تکمیل فرآیند سنگ‌بری در زمین مذکور، ساعت مشخصی از روز بین ساعت 8:30 صبح تا ساعت 13 ظهر اجازه فعالیت به این سنگ‌شکن داده شده تا هم مشکل این شهروندان حل شود و هم کمترین مزاحمت را برای مردم ایجاد کند.

ملک‌پور با اشاره به اینکه شیب این زمین زیاد بوده و سنگ‌های موجود در منطقه حتماً باید بریده شود تا مالکان بتوانند عملیات ساختما‌ن‌سازی را آغاز کنند، اضافه کرد: پیشنهاد شد از روش‌های دیگری غیر از پیکور استفاده شود ولی جنس سنگ به‌گونه‌ای است که امکان این اقدام وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این شرکت تعاونی دو هفته از شنبه تا چهارشنبه وقت دارند تا سریعاً فرآیند سنگ‌بری با پیکور را به اتمام برسانند، بعدازظهرها و تعطیلات آخر هفته اجازه کار ندارند و این مهلت به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =