ایسنا نوشت: نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد، در تاریخ بیست و یکم ماه جاری میلادی نشستی بین‌المللی درباره سوریه با حضور مسئولانی عالی رتبه در مقر سازمان ملل برگزار می‌شود.

 واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تاس این کشور گفت:‌ در تاریخ بیست و یکم ماه جاری میلادی نشستی بین‌المللی درباره سوریه با حضور مسئولانی عالی رتبه در مقر سازمان ملل در شهر نیویورک و در حاشیه نشست عمومی و سالانه مجمع عمومی این سازمان برگزار خواهد شد.

نبنزیا گفت: این نشست بر اساس طرح ارائه شده از سوی اتحادیه اروپا برگزار می‌شود و ارتباطی به گروه بین‌المللی حمایت از سوریه شامل حدود ۲۰ کشور ندارد.

قرار است نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در روزهای نوزدهم تا بیست و پنجم سپتامبر جاری برگزار شده و در حاشیه آن ده‌ها نشست دیگر برگزار شود.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل افزود: بسیاری از مسایل مهم و جدی از جمله راه‌های پایان دادن به بحران‌ها در سوریه و لیبی، اجرای توافقنامه برنامه هسته‌ای ایران و نیز مساله کره در این نشست بررسی خواهند شد.

وی ادامه داد: فعالیت‌ها و اتفاقات متعددی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل انجام خواهد شد و همه ما در آنها شرکت خواهیم کرد و صدای ما در آنجا شنیده می‌شود.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =