در ۲۶ آبان و در سالروز رحلت جانگداز حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) پربازدیدترین اخبار به تبعات زلزله در استان کرمانشاه و خروج احمدی‌نژاد و یارانش از خط انقلاب و حاکمیت اختصاص دارد.

در سرویس سیاسی انتشار دروغ‌پردازی عجیب نماینده سابق اصولگرا درباره روحانی و جهانگیری در شب زلزله بازدید زیادی داشت. پس از آن، یک گزارش پربازدید افشا کرد احمدی‌نژاد راه خروج از حاکمیت را انتخاب کرده است. همچنین مردم می خواستند بدانند پیامد تحصن و بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد چیست؟

در سرویس اقتصادی ماجرای درست بودن نقشه اوپکی‌ها بازدید زیادی داشت. پس از آن، گزارشی درباره جولان مبل‌های یک بار مصرف چینی در بازار پربازدید شد. همچنین گزارش جالبی بیان می کرد هرکاسه حلیم و شله زرد نذری چقدر هزینه دارد؟

در سرویس فرهنگی نمونه‌های نابی از برخورد امام مجتبی(ع) با مردم بازدید زیادی را با خود همراه کرد. پس از آن، خبر پربازدیدی گفت محسن چاوشی تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می‌خواند. خبر پربازدیدی هم گفت سیامک انصاری راوی فیلمی درباره باشگاه استقلال شد.

در سرویس جامعه، مصاحبه پربازدیدی با یکی از زلزله زدگان که در تهران بستری است، مورد توجه قرار گرفت. او گفت: تهران‌می‌مانم، کرمانشاه‌ برنمی‌گردم، کجا بروم در سرما، بی‌خانه؟ خبر پربازدید و تاسف بار دیگری هم گفت آمریکا کمک مالی ایرانیان آمریکا و کانادا به زلزله‌زدگان را بلوکه کرد. در مقابل این خبر، همه فهمیدند فیس‌بوک کمک بلوکه شده ایرانیان آمریکا و کانادا به زلزله‌زدگان را بر‌می‌گرداند، ۲۰۰هزار دلار هم کمک می‌کند.

در سرویس بین المللی پیش‌بینی نیویورک تایمز از آیندۀ رابطه ایران و عربستان بازدید زیادی داشت. پس از آن، واکنش ایران به اظهارات عادل الجبیر هم پربازدید بود و واکنش تند وزیر خارجه آلمان به اقدامات عربستان هم توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

مردم نمره مسکن مهر در کرمانشاه را هم در سرویس طنز رد کردند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =