۸ نفر
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
دوربین ۴۰۰ مگاپیکسلی هاسلبلاد/ عکس

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوربین خوب را در مگاپیکسل و قیمت بالای آن می‌دانید؛ هاسلبلاد دیوانه‌ترین مدل را معرفی کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، دوربین موسوم به H6D-400c قابلیت عکس برداری با 400 مگاپیکسل را داشته و البته 48 هزار دلار هم قیمت دارد؛ معادل یک خودروی تسلا مدل 3! {لینک}

پردازش موسوم به «مولتی‌شات» از سنسور 53.4 در 40.0 میلی‌متر در 6 نوردهی مختلف، مشابه فناوری «پیکسل شیفت» سونی در دوربین بدون آینه A7R III، رزولوشن بالایی را می‌سازد.

عمق تصویر 16 بیت واقعی است و هر عکس 2.4 گیگ حجم داشته و ترکیب 6 عکس با هم رزولوشنی معادل 23200 در 17400 پیکسل را عرضه می‌کند. بدین ترتیب رنگ‌ها به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند.

این دوربین برای افرادی مانند گوران لیلبرگ، عضو موزه تاریخ طبیعی سوئد که جزییات تصویر برایش بسیار مهم است، به درد می‌خورد. عکاسانی که در کار فشن هستند، یا کسانی که عکاسی طبیعت و چشم‌انداز انجام می‌دهند، می توانند روی این دوربین حسا باز کنند.

نمایشگر 3 اینچی لمسی، ویدئوی 4K، فرمت ویدئویی RAW، یو اس بی تایپ سی برای انتقال سریع، ویوی 30 فریم بر ثانیه به صورت زنده، کارت حافظه دوآل از نوع CFast 2.0 و SD، وای فای و اپلیکیشن Phocus Mobile برای انتقال سریع فایل به صورت بی ‌سیم از ویژگی‌های این دوربین گران‌قیمت است.

نمونه عکس گرفته شده را با کلیک روی عکس زیر مشاهده کنید

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =