کشف جسد زن ۳۰ ساله / متهم به قتل بازداشت شد

دادستان شهرستان اسدآباد گفت: آخرین بازجویی‌ها از متهم به قتل زن 30 ساله که جسد وی در گردنه اسدآباد کشف شده است ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین از اسدآباد ؛ محمدجوادهاجرپور، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان گفت: ساعت 7 صبح روز گذشته یک از کوهنوردان که در حال پیاده روی در این منطقه بود جسد این زن جوان را دیده و به پلیس اطلاع رسانی می کند.

وی افزود: این کوهنورد در هنگام پیاده‌روی صبحگاهی در گردنه اسدآباد با یک دستگاه گوشی موبایل که به زمین افتاده مواجه شده و طی تماسی که با موبایل گرفته می‌شود از فرد کوه‌پیما درخواست شده که صاحب گوشی به منزل بازنگشته و شاید در همان اطراف باشد.

هاجرپور اظهار داشت: پس از مشاهده جسد توسط کوهنورد و اطلاع وی به پلیس در اسرع وقت ماموران انتظامی به همراه بازپرس قتل در محل حاضر و در ادامه نسبت به انتقال آن به پزشکی قانونی اقدام می شود.

دادستان عمومی اسدآباد با اعلام اینکه تا کنون برای این پرونده یک نفر مظنون بازداشت شده و بازجویی در این رابطه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم به قتل زن 30 ساله در آخرین بازجویی‌ گفته که مقتول زن موقت او بوده است.

وی ادامه داد: فرد متهم مدعی است که مقتول تهدید کرده که امروز روز آخر زندگی من است و سپس قرصی را از کیفش بیرون آوره و خورده و حالش به هم خورده و در همان حین صورتش کبود و داخل خودرو جان باخته است.

هاجر پور، گفت: متهم اعلام کرده که بعد از این اتفاق وی هراسان شده و جسد زن جوان را در کنار گردنه اسدآباد رها و گریخته است.

دادستان عمومی و انقلاب اسدآباد تصریح کرد: علت مرگ این زن که آیا خودش قرص را خورده و یا به دست مرد متهم، خفه و به قتل رسیده، پس از نتیجه کالبدشکافی و پاسخ پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =