در بازدید مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از شهرک صنعتی رانکوه و لگموج و جلسه با صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی و نیز فرماندار املش بر تکمیل زیرساخت ها دراین شهرک صنعتی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهیدی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت : توسعه کیفی در شهرکهای صنعتی استان مهمترین اولویت در زمینه اجرای طرحهای عمرانی است .
شهیدی در جلسه با فرماندار املش با اشاره به اهمیت شهرکهای صنعتی برای جذب سرمایه گذار , استقرار واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت : علیرغم محدویت های بودجه ای , امسال توجه ویژه ای به توسعه کیفی در شهرک صنعتی رانکوه شده است .
وی با اشاره به لزوم ایجاد جاده دسترسی در شهرک صنعتی رانکوه گفت : مشکل تملک زمین برای اجرای این طرح در حال برطرف شدن است و امید داریم با رفع موانع عملیات اجرایی آن بزودی آغاز شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : برخی از دستگاه های اجرایی به علت محدودیت های اعتباری نتوانسته اند به تعهدات خود در تامین زیر ساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرکها و نواحی صنعتی عمل کنند ، ولی طی جلسات متعدد با مسئولین استان به ویژه در کارگروه حمایت از تولید پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرکها و نواحی صنعتی هستیم .

فرماندار املش نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت : با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود .
یونس محمودی با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد .
فرماندار املش متذکر شد : با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان و شهرستان املش دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی می باشد که در حال حاضر صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل ها برای رونق اقتصاد می باشد

وی یادآور شد: در شهرستان شرایط برای رونق این شهرک صنعتی مهیاست آنچه دغدغه ماست وجود مشکلات سیستماتیک و انتظارات متقاضیان است که تقاضا داریم هم استان و هم شرکت شهرکهای صنعتی به این مهم توجه داشته باشد .
فرماندار املش با بیان اینکه به دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشورهای خارجی در این شهرک صنعتی هستیم، افزود: پیش بینی می شود با توجه به جدیت شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان و مدیر شهرک صنعتی رانکوه، تلاشها به زودی به منصه ظهور و بروز برسد .

درپایان ضمن بازدید فرماندار بهمراه مدیر عامل شهرک های صنعتی گیلان و جمعی از مسولین شهرستانی در اتاق فرماندار جلسه ای تشکیل شد و طبق دستور استاندار گیلان مبنی بر حضور مدیران استانی در سفر به شهرستانها وبررسی مشکلات شهرستان مصوباتی را با حضور فرماندار ومدیر عامل شهرک های صنعتی گیلان را صورت جلسه کرده و به مسولین استانی ارسال کردند.

 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =