«خبرجنوب» نوشت:تحقیقات پلیس برای افشای راز یک جنایت آغاز شد.

چندی قبل به دنبال تماس هاي مردمي با فوريتهاي پليسي ١١٠، ماموران در جريان وقوع يك فقره درگيري منجر به جرح در سروستان قرار گرفته و تيمي از كارآگاهان را براي رسيدگي موضوع به محل حادثه اعزام كردند.
با حضور پليس در محل حادثه مشخص شد ، دقايقي پيش در جريان درگیری خونین، مردی افغانی بهشدت دچار خونريزي شده و به قتل رسیده است.
تحقيقات ماموران نشان ميداد كه اين درگيري بین سه افغانی اتفاق افتاده و ضارب یا ضاربان پس از مجروح كردن قربانی با ضربات چاقو به سرعت از محل متواري شده اند.
به اين ترتيب پروندهاي جنایی با موضوع قتل تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار شعبه ويژه قتل پليس آگاهي قرار گرفت.
ماموران در گام نخست، تحقيقات از دوستان مقتول را آغاز كردند كه در جريان آن مشخص شد مقتول در زمان حادثه با دو نفر دیگر از هموطنانش بوده اما از زمان قتل آنها نيز متواری شده اند.
به اين ترتيب دستگيري این جنایتکاران به عنوان متهمان اصلي پرونده در دستور كار قرار گرفت و دستورات لازم از سوی بازپرس صادر شد.
تحقيقات ماموران نشان ميداد كه متهمان پس از قتل به محل نامعلومی گريخته اند.
با اين حال تحقيقات ماموران براي دستگيري آنها ادامه داشت تا اینکه خبر رسید دو مظنون به جنایت در حالی که قصد خروج از کشور را داشتند به دام افتاده اند از این رو آنها پس از دستگیری برای بازجویی به سروستان منتقل شدند.
متهمان در جریان بازجویی ها در حالی مدعی شدند که از جنایت خبر ندارند که تحقیقات نشان می داد این دو از جریان قتل هموطنشان اطلاع دارند.
گفتنی است برای هر دو متهم قرار بازداشت موقت صادر شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =